Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 4 mei 2016

Touch Guys

Ik ben eens aan de slag gegaan met een kaart uit het nieuwe stans blok van Studio Light  touch guys. Maar ik heb er wel wat extra dingen in verwerkt zodat het toch meer mijn kaart is geworden.
Deze kaart sprong er echt uit voor mij .. zee thema en alles wat erbij hoort.

 De basis heb ik wel hetzelfde gehouden alleen eromheen anders beplakt.

 In de linkerhoek heb ik visnet verwerkt, met een flesje met een boodschap erin, wat schelpen, mos en takjes.
Aan de andere kant een 8 knoop gemaakt en deze opgeplakt en een zeemeeuw gestanst.
Aan de verrekijker heb ik ook nog een touwtje gedaan.

Op deze manier heb je snel maar wel een leuke kaart klaar voor een man. Want dat blijf ik altijd moeilijk vinden.!



Luxe Wenskaarten - Tough Guys Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw Decorative Fishnet - NeutralMaya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/Roll

1 opmerking:

Maia zei

Niet te zien hoor dat je een mannenkaart moeilijk vindt, ik vind je kaart fantastisch!
Mooi dat flesje, ben benieuwd wat voor boodschap er in zit?
Jammer dat ze dat net touw niet hadden op de beurs in Den Bosch nu moet ik het nog een keer mee bestellen bij gelegenheid want het maakt toch een maritieme kaart wel echt af!
Mooi de 8 knoop!
Fijn lang weekend!
Groetjes Maia