Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 20 juni 2015

Challenge #40 thema Gefeliciteerd!!


We beginnen met onze 40ste Challenge. Deze Challenge blijft niet bovenaan staan, maar in de rechter zijbalk staat een link naar de Challenge. Daar kunt u de Challenge makkelijk terugvinden.

We begin with our 40th Challenge. The challenge doesn't stay on the top. You can find it Always in the sidebar of this blog.

Deze maand is de Challenge  Gefeliciteerd
This challenge is: Happy birthday
Hieronder wat kaarten van het DT team als inspiratie:
Here you can find some cards for inspiration from our DT team:


 Saskia

Astrid


Ineke


Nicole


Regels:
Er moeten minimaal 15 deelnemers zijn voor de prijs.
De inzending moet nieuw zijn mag dus niet ouder dan een week zijn en niet al ergens gepubliceerd zijn.
Wij geven graag een reactie op de ingezonden stukken, maar wij zouden het wel heel fijn vinden als jullie de Woord Verificatie uit zetten, anders is het voor ons bijna niet doen.

U mag maximaal 2x mee doen!
Rules:
A minimum of 15 participants for the price.
The contribution must be new not older than one week and not published anywhere.
We are happy to respond to the submitted documents, but we would be very happy if you have the word verification off, otherwise it is almost impossible for us to do.

You may publish only 2 projects!

De challenge loopt tot en met 18 Juli.We maken de volgende dag dan de winnaar en bekend en die krijg dan een prijs.
De prijs is een waardebon van € 10.00 te besteden bij HobbyVision.

You can place your card till 18 of July, than we will announce tomorrow the winner. The winner get's a price from HobbyVision.
The price is a voucher from € 10.00 from HobbyVision.

Veel succes met het maken van de kaart.
We wish you good luck with making this card.


17 opmerkingen:

lenywim35 zei

Leuke challenge. Er zullen er vast wel meer dan 15 deel nemen. Die kaarten heb je het hele jaar door nodig, toch ? gr leny w

Odette's kaartenhoekje zei

Wat een knappe voorbeeldkaartjes weer ... een pracht van een uitdaging weer !
Groetjes, Odette.

Monique zei

Leuke challenge met hele mooie voorbeelden!
Maar waar kan ik linken?
Groetjes Monique

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige kaarten, leuke uitdaging.
Maar waar kan ik me kaartje linken???

Groetjes Ina

Claudia's kaartjes zei

Leuke kaartjes. Waar kan ik linken?

grtjs
Claudia

Claudia's kaartjes zei

Leuke kaartjes. Waar kan ik linken?

grtjs
Claudia

Suzan zei

Ik heb een kaartje gemaakt, waar kan ik hem linken:
http://suzanna-suzan.blogspot.nl/2015/06/easel-kaart-strand.html
Groetjes Suzan

Renate zei

Ik sluit me aan bij de opmerkingen.......waar kun je de link invoeren?
Groetjes, Renate

Wies zei

Ik heb een kaart gemaakt en kan de link ook niet vinden?
Groetjes, Wies
http://wiescreablog.blogspot.nl/2015/06/speciale-verjaardagskaart.html

Tone K. zei

Here is my take on the challenge :)

http://tonesscrapperom.blogspot.no/2015/06/malecard-in-paperbag.html

Frosien zei

Hallo, ik heb een kaart gemaakt, maar ik kan jullie link niet vinden, groetjes Frosien http://roosje25.blogspot.nl/2015/06/strandhuisje.html

Jenine zei

De inlinkz staat erbij :)
Sorry, ben ik helemaal vergeten!

Xx

Antoinette Voorn zei


Ik doe graag weer eens een keer mee, leuke challenge meiden!

GerJanne zei

Prachtige voorbeeldkaarten. Ik heb de eerste kaart geplaatst..
Groetjes,
GerJanne

Nellie zei

Leuke challenge en prachtige voorbeelden!!

Groetjes, Nellie

Maia zei

Jullie dt team is echt fantastisch elke keer weer prachtige inspiratie kaarten!
Graag doeik weer mee met een lunchbag kaart waarin ik een dutchdoobadoo tag heb gedaan om te feliciteren.
Allemaal een heel fijn weekend!
Groetjes Maia

Epie zei

Leuke challenge en mooie voorbeeldkaartjes DT dames,
mijn kaart staat er ook bij , veel plezier hier allemaal.
Liefs Epie