Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 20 mei 2014

Challenge # 27 Thema Vlinders


We beginnen met onze 27ste Challenge. Deze Challenge blijft niet bovenaan staan, maar in de rechter zijbalk staat een link naar de Challenge. Daar kunt u de Challenge makkelijk terugvinden.

We begin with our 27th Challenge. The challenge doesn't stay on the top. You can find it Always in the sidebar of this blog.

Deze maand is de Challenge Vlinders
This challenge is : Butterflies

Hieronder wat kaarten van het DT team als inspiratie:
Here you can find some cards for inspiration from our DT team:


Tiets


Monique


Janet



Regels:
Er moeten minimaal 15 deelnemers zijn voor de prijs.
De inzending moet nieuw zijn mag dus niet ouder dan een week zijn en niet al ergens gepubliceerd zijn.
Wij geven graag een reactie op de ingezonden stukken, maar wij zouden het wel heel fijn vinden als jullie de Woord Verificatie uit zetten, anders is het voor ons bijna niet doen.

U mag maximaal 2x mee doen!
Rules:
A minimum of 15 participants for the price.
The contribution must be new not older than one week and not published anywhere.
We are happy to respond to the submitted documents, but we would be very happy if you have the word verification off, otherwise it is almost impossible for us to do.

You may publish only 2 projects!

De challenge loopt tot en met 18 Juni, we maken we dan de winnaar bekend op 19 Juni en krijgt  van HobbyVision een prijsje.
De prijs is een waardebon van € 10.00 te besteden bij HobbyVision.

You can place your card till 18 June, than we will announce tomorrow the winner the next day.. The winner get's a price from HobbyVision.
The price is a voucher from € 10.00 from HobbyVision.

Veel succes met het maken van de kaart.
We wish you good luck with making this card.



20 opmerkingen:

Angela zei

Wat een verschillende kaarten: geweldig!!!
Hier kun je écht alle kanten mee op... een maand de tijd; moet lukken lijkt me!
Fijn dag gewenst..

Anoniem zei

Prachtige voorbeelden! Wow!!!
Ik kom ook terug om een gokkie te wagen...
Creatieve groetjes, Gaby

janieworkum zei

Hallo
Ik kan niet op de plek komen waar ik mijn kaart kan plaatsen van challenge 27. ik hoop dat je me hierover kan berichten
groetjes Janie

Sandra zei

wat een supermooie creaties

Astrid Chattelain zei

Hoe kan ik mijn creatie uploaden?

Jenine zei

Sorry ik was de Inlinkz vergeten erbij te plaatsen, hij staat er nu bij. Jullie kunnen nu een nieuwe creatie uploaden :-)

Adrienne zei

Zo de 15e deelnemer is binnen. Ik heb mijn kaartje er bij gezet. Altijd een leuk thema vlinders vind ik. Ik hou van vlinders.

Groetjes,

Adrienne (lieselotje)

Anita van Merode zei

Wat een leuke challenge weer! Met prachtige voorbeelden!
Doe graag weer mee.
Groetjes Anita

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaarten DT.

gr karin

lenywim35 zei

Wat een mooie voorbeeldkaarten. Ik heb me laten inspireren door een meisjeskaart te maken met het vl indermeisje. veel succes met de challenge. gr leny w

Ria zei

Mooie voorbeelden zijn er gemaakt.
Ik heb mijn kaart erbij gezet.
Groetjes Ria

Nellie zei

Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

Groetjes, Nellie

Scraptastische hobby zei

Hele leuke challenge, ik doe weer graag mee.
Groetjes van Gerie

vintagebyina zei

Wat een leuke challenge.Ik heb mijn kaart geplaatst.
Groetjes,Ina

Petra-loves-paper zei

wat een mooie kaarten zijn er al gemaakt!

Trijntje zei

Wat een leuke uitdaging. IK heb ook een kaart met vlinders gemaakt. ik heb mijn kaart er net bijgezet. IK ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Hoi. De kaart van mijn moeder Martje heb ik er ook net bijgezet. Groeten Trijntje

Marieke zei

De eerste keer dat ik mee doe, wat een leuke voorbeelden en kaarten van iedereen!

Cards en Box bij Lady M zei

leuke voorbeelden ik heb net mijn tweede kaartje geplaatst groetjes maartje

Trijntje zei

Hallo. IK heb nog een mooie kaart gemaakt met de vlindermal van joy. IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje