Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 18 maart 2014

Happy Easter

Hallo allemaal,
Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te plaatsen op dit blog. Ik heb deze keer gekozen voor een Paaskaart. Het is wel een beetje erg roze kaart geworden haha.
Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art 470.713.100 gebruikt. Hiervan heb ik de 3 grootste maten omgetrokken en uitgeknipt. Het designpapier is van Magnolia Little Easter, Romantic Easter.
 

Achter de stempel heb ik de blauwe randmal van Noor! Design gebruikt. Op de rand een strookje kant geplakt. De rondjes/stipjes boven deze mal heb ik met de Dutch Doobadoo Mask stencil 470.715.017 gemaakt. De stencil heb ik op het designpapier gelegd en modellier creme van Viva erover gesmeerd. Ik heb de parelmoerkleur gebruikt.



De paashaas stempel is een Paasstempel van Noor! Design net als de tekststempel op de label. De tekst op de label heb ik eerst bewerkt met Versamark en daarna witte embossingpoeder en verhit met de heattool. Het konijn is in gekleurd met de l`aquarelle van Sennelier. Ik ben ook overstag gegaan na de enthousiaste verhalen die ik erover las. Maar het is echt zo, het kleurt gewoon heel erg fijn! En je kunt alle kleuren maken die je wilt. En in een heel handig formaat!



Deze maand zijn er hele leuke artikelen uitgekomen bij Dutch Doobadoo, Één daarvan is het Fabric Art - Textile Pink Check. Hiermee heb ik bloemen gestanst uit de Floaral Flourishes bloem van Noor! Design. De Fabric Art is ook verkrijgbaar in rood geblokt en in jeans stof. Wist je dat je deze stof zelfs kunt strijken? Aan de achterkant zit een soort plaklaag. Je knipt de vorm uit die je wilt en strijkt deze met de strijkijzer op papier of MDF. Door de warmte blijft die hierop plakken. Is dit leuk of is dit leuk?



Ook een nieuw artikel deze maand bij Dutch Doobadoo zijn de Laser Paper Art paaseieren 472.948.015. En wat is een Paaskaart nou zonder paaseieren? Ik heb ze wit gelaten, maar je kunt ze kleuren in de kleur die je wilt. Bij de bloemen heb ik ook nog de Dutch Doobadoo Cardboard pijl 472.309.002 geplakt. Ik vind ze zelf zo leuk om te gebruiken. Geeft net even een leuk effect op je kaart/creatie.

Achter de paaseieren heb ik nog een stukje Dutch Doobadoo Softboard 478.007.001 geplakt. Achter de paashaas heb nog de blauwe cirkel van Noor!Design geplakt. En ook de veertjes van Noor! Design mogen niet ontbreken.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden. en heb je vragen, stel ze gerust! Ik wens jullie nog een hele fijne dag en ot de volgende keer!

Liefs,
Monique

3 opmerkingen:

Hanny zei

Prachtig, enneuuhh....het kan me niet rose genoeg zijn haha, mooi hoor.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Helen zei

wat een ontzettend schattig en lief kaartje. Ben ook aan het dubben voor de aanschaf van L'aquarelle; zie zoveel moois en alleen maar positieve reacties ..... zucht

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Monique, ik vind het geweldig mooi.
Liefs van Anita