Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 maart 2014

Fashion

Hallo allemaal,

Hier weer een kaart van mij...
Hij had eigenlijk vanaf vanmorgen al te zien moeten zijn maar om 1 of andere reden
heeft blogger dat niet gedaan...nu dus maar even "handmatig" plaatsen.

Ik heb dit keer een kaart gemaakt met de spritzer van Tim Holtz ( dit is een handmatige airbrusher die door knijpbewegingen werkt ) en een silhouette stempel van Noor! Design.
Ik ben begonnen om de achtergrond te maken met de spritzer en de distress markers en heb daar zelf wat boompjes en vogels opgetekend.
Daarna heb ik de silhouette stempel 6410/0089 op wit papier gestempeld en uitgeknipt.
Deze heb ik dus niet rechtsstreeks op het achtergrondje gestempeld want anders
krijgt de dame ook kleding met de kleur van de achtergrond.
En de tekst 6410/0065 heb ik met Versamark gestempeld en met zwarte
embossingpoeder bestrooit daarna met de heattool verhit.
Het hele plaatje heb ik op een kaart geplakt die ik uit het panterprint papier heb gestanst.

Nu hoop ik dat blogger me niet weer in de steek laat en dit bericht aan jullie laat zien
want wie weet krijgen jullie er weer inspiratie van...

LIEFS JANET

1 opmerking:

roelie zei

mooi janet

het komt prachtig uit met de achtergrond

gr roelie