Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 4 maart 2014

BeBunny - Special Delivery

Vandaag is het mijn beurt om iets te plaatsen op het HobbyVision Design team blog.
Ik heb deze keer gekozen voor een ophangbord van Let's Get Bizzee. Deze heb ik opgepimpt met het prachtige papier van Pebbles - Special Delivery Boy.

Het stempeltje is van Crafters Companion - BeBunny, Built with Love
Deze is ingekleurd met de l'Aquarelle van Sennelier.


In het midden heb ik de Blauwe mal ovaal 6002/0304 van Noor! Design gebruikt. Daarop heb ik het ingekleurde afdrukje met wat foamtape opgeplakt zodat hij iets hoger ligt.

In het midden heb ik nog wat parellint met roosjes geplakt.

Links heb ik de nieuwe Creatable Feet LR0305 gebruikt en rechts de Creatable Train LR0308.
Deze zijn lichtjes bewerkt met Crackle Paint - Picket Fence.

De wolkjes zijn uit het scrappapier geknipt, net als de banner met de tekst.

Onder het lieve konijntje heb ik nog 2 houten ornamentjes van CraftEmotions verwerkt. Deze heb ik wit gemaakt met de Crackle Paint - Picket Fence.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

Liefs Jenine xxx






2 opmerkingen:

Unknown zei

Hij is super!

Ju@nita zei

Echt een plaatje zo scheetig leuk!!!!

liefs Nit@