Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 20 mei 2012

Challenge # 4

We beginnen met onze vierde challenge. De challenge blijft niet bovenaan staan maar in de rechterzijbalk staat een link naar de challenge, zodat je hem altijd terug kunt vinden.
We begin with our fourth challenge. The challenge dus not stay on the top. You can find it always in the sidebar of this blog.

Deze maand is de challenge maak een kaart met de de kleur zwart en een andere kleur
This month the challenge is make a card with the colour black and one other colour.
Deze keer heeft Caroline de challenge bedacht.
Caroline has made this challenge.

Voorbeelden van het team:
Caroline:
Marga:
Femmy:

Janet:

Jenine:

Ineke:

Jolanda:

Tiets:

Regels:
Er moeten minimaal 15 deelnemers zijn voor de prijs.
De inzending moet nieuw zijn mag dus niet ouder dan een week zijn en niet al ergens gepubliceerd zijn.

Wij geven graag een reactie op de ingezonden stukken, maar wij zouden het wel heel fijn vinden als jullie de Woord Verificatie uit zetten, anders is het voor ons bijna niet doen.

Rules:
A minimum of 15 participants for the price.
The contribution must be new not older than one week and not published anywhere.
We are happy to respond to the submitted documents, but we would be very happy if you have the word verification off, otherwise it is almost impossible for us to do.

De challenge loopt tot en met dinsdag19 Juni, daarna maken we de winnaar bekend die van Hobbyvision een prijsje krijgt.
De prijs is een waardebon van € 10,00 te besteden bij Hobbyvision.
You can place your card till Tuesday 19 Juni, than whe we will announce the winner. This winner geth a price from Hobbyvision
The price is a voucher from € 10,00 from Hobbyvision.
Veel succes met het maken van de kaart.
Whe wish you good luck with making this card.

14 opmerkingen:

Sandra zei

mooie creaties hoor dames
gr sandra

Astrid zei

Schitterende creaties zijn er weer gemaakt, prachtig al die verschillende kleuren in combinatie met zwart.

groetjes Astrid

hennie zei

Marga stuk voor stuk zijn het plaatjes!!!
Is het toeval dat ik op alle kaarten een magnolia afbeelding zie of is dat ook onderdeel van de challenge.
Ik wil graag meedoen, maar ik heb geen magnolia stempels.
Groetjes hennie.

Corrie zei

Wat een prachtige voorbeeldkaarten!
Super leuke uitdaging. ik hoop weer mee te doen

Groetjes Corrie

Jenine zei

Hoi Hennie,

Dat het allemaal Magnoliaatjes zijn is puur toeval!
Alleen zwart + 1 kleur is de opdracht, stempelafdrukjes / 3D plaatjes of alles mag bij erbij!

Dus leef je uit zou ik zeggen :-)

Liefs Jenine

Angela zei

Hoi Dames

Schitterende kaart en hebben jullie gemaakt, mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

Ghea zei

Wow wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.
En wat een geweldige uitdaging, ik ga er beslist aan mee doen, succes
iedereen groetjes van ghea

GerJanne zei

Hallo dames,

wat een mooie voorbeeldkaarten.
Mijn kaart is geplaatst, nummer 3, maar de link is nauwelijks te zien..
GerJanne.

Anoniem zei

Hoi,
Ik kon dan nu eindelijk mijn kaartje plaatsen, ik kreeg een rare inlinkz.
Mooie voorbeelden weer zeg!
Groetjes Jacomijn

Colien zei

Wat een mooie DT voorbeelden! Leuke uitdaging, ik heb gekozen voor zwart met (verschillende tinten) bruin. Bedankt en tot de volgende :)
grtz.Colien

GerJanne zei

Hoi Jenine en iedereen,

ik heb ene paar keer geprobeerd mijn kaart te plaatsen en ik kreeg steeds een vreemd scherm over mijn URL. Vandaar dat het nu pas gelukt is. Ik heb hem wel speciaal voor de challenges (en mijn schoonzus) gemaakt. Maar ik wil even uitleggen waarom hij nu pas geplaatst is.
Groetjes,
GerJanne

Nellie zei

Wat een leuke challenge!! En wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank je wel voor de inspiratie!!

Groetjes, Nellie

Tineke zei

Supergave challenge en hele mooie voorbeelden. heb mijn kaartje inmiddels ook geplaatst!

Groetjes Tineke

ADA zei

Prachtige voorbeelden,leuke uitdaging, heb al mijn kaart geplaatst, GROETJES ADA