Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 2 januari 2018

Lip Balm kado label


Hallo allemaal:


afgelopen vrijdag heb ik een worshop gegeven in de winkel. Na afloop kwam ik de stans mallen van MFT met bijhorende blisters tegen, deze kon ik niet laten liggen en ben er meteen mee aan de slag gegaan.



Ik heb het  leuke die-cut vel gebruikt van Lilly Luna gebruikt, met papier van Marianne design.
Met de crop a dile heb ik er een  een gaatje in gemaakt met daar doorheen 2 lintjes, deze heb ik vast gezet met een stukje bakkers-twine en hier heb ik weer een bedeltje aan gehangen.

ik vind het zelf leuk om dit als klein cadeautje, erbij te geven voor een verjaardag.





wat heb ik gebruikt:
My Favorite Things - Lip Balm Window & Frame - MFT-1203My Favorite Things - Lip Balm Pouches - (SUPPLY-4008)Pushout - Lilly Luna - Beautiful in PinkWe R Memory Keepers - Crop A Dile - Pink Punch kitMarianne Design - Paperpad A5 - Do what you loveCraftEmotions - Kraft cardstock 30,5 x 30,5 cm - Zwart

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel leuk! Groetjes Betha

Judith Thoonen zei

Heel erg mooi gemaakt
Grt van Judith