Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 22 december 2017

Je bent niet oud, je bent een klassieker

Wat is hij weer mooi hè, het nieuwste Swing Card Art model van Dutch Doobadoo. Ik heb er deze stoere mannenkaart van gemaakt. Hiervoor heb ik de mooie Denim & Friends lijn van Maja Design gebruikt.


Als eerste ben ik begonnen om het model van de kaart over te nemen op kaartkarton en daarna ook uit designpapier. Het plaatje in het midden is ook van Maja Design. Achter het plaatje zie je nog de Doily mal van Noor! Design en wat leuke tekst stansjes van Mery's. Dit zijn hele leuke kleine tekstjes die je heel makkelijk achter een plaatje / strook papier kan plakken. (deze hebben wij niet meer op voorraad in de winkel, maar kunnen wel altijd besteld worden)

Over het plaatje heen heb ik de banner stans van Noor! Design gebruikt en daar een leuke tekst op gestempeld.

Aan de linkerkant heb ik nog de kleine muzieknotenbalk van CraftEmotions gebruikt, dit is een super leuk klein stansje wat je overal makkelijk bij kan verwerken. Verder heb ik nog wat Cardboard Art pijlen van Dutch Doobadoo gebruikt.


Aan de rechterkant heb ik de Gears randmal van Noor! Design verwerkt, deze blijft toch super tof voor de mannenkaarten. Verder ook nog de nieuwe filmpstrip van Noor! Design uit de Little Happiness lijn en daarop nog de zakhorloge verwerkt. De kleine Kraft gears zijn van Dutch Dooabdoo.

Voor de verdere afwerking heb ik nog wat metalen items gebruikt zoals een clip, wat mini paperclips en spiralen. Dit soort producten vind ik altijd wel stoer staan op de mannencreaties. Je moet het toch ergens mee opsieren en bloemen vind ik meestal niet zo geschikt ;-)


Als je de kaart recht neerzet krijg je dit te zien.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Joy! Crafts - Cutting & Embossingmal - Cirkels, vierkant en harten Noor! Design - Cutting stencil - Rand Gears Joy! Crafts - Noor! Design - Back in Time - Zakhorloge Noor! Design - Little Happiness - FilmstripNoor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st)  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Doilie rond Noor! Design - Vintage Flourishes - Stars Stansmal CraftEmotions - Muzieknoten balk Tim Holtz - Hinge Clips 1 Tim Holtz - Filmstrip ribbon Tim Holtz - Mini Paper clips Creative Impressions - Clips - Mini Metal Spiral Clips - Antique/Copper Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Snapshots - Guys in Jeans Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Jeans & shirt Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Leather Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Wood Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Pijlen Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Gears Paper Distresser - Tim Holtz Distress Inkt - Mini - Gathered Twigs Joy! Crafts - 3 daubers 

3 opmerkingen:

Judith Thoonen zei

Super mooie mannenkaart
Grt van Judith en Fijne Feestdagen en een gelukkig nieuwjaar dat we nog veel creatieve en nieuwe dingen mogen leren

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige mannenkaart. Groetjes Betha

Cobie zei

Super mooi!
Groetjes Cobie