Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 25 september 2016

1 oktober demodag bij HobbyVision - Marianne Design & DDBD

Op zaterdag 1 oktober is er weer een gezellige demodag bij HobbyVision. Deze keer ga ik zelf de demo verzorgen en kan je bij mij allerlei voorbeelden bekijken met de Marianne Design artikelen en de nieuwste Dutch Doobadoo mallen.

Eind volgende week hopen wij deze artikelen binnen te krijgen, dus het is dan net vers van de pers. Komen jullie gezellig langs?

De demo is van 10.00 - 16.00 uur.

Kom je van buiten Rijssen? Dan kan je het beste parkeren bij Parkeergarage De Hagen, hier kan je de hele dag gratis parkeren en is vlak bij onze winkel.




Dit is 1 van de kaarten die op mijn demotafel te bekijken is. Deze is gemaakt met de nieuwe Card Art mal Fold van Dutch Doobadoo. Dit is weer zo'n model waar je lekker veel op kwijt kan.

Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit de Greetings from the Northpole lijn van Pion Design.



Op de voorste flap heb ik de prachtige Poinsettia LR0435 van Marianne Design gebruikt, die nerfjes erin zijn ook zó mooi! Achter de Poinsettia heb ik nog de Twigs LR0437 verwerkt en de Craftable Pine Tree Branch CR1378. Op de takjes heb ik wat Crackle Paint White gesmeerd voor een "sneeuweffect".


Ik heb aan beide kanten dezelfde toef gemaakt zodat het in het geheel wat rustiger overkomt! 
De kleine vaandels met 2017 zijn uit het designpapier van Pion Design geknipt.


Links boven nog een klein toefje van een knoop, wat scrappersfloss, uitgestansde takjes en wat veertjes.


In het midden van de kaart heb ik het prachtige knipvel van Mattie verwerkt. Deze is wel erg lief hé?
De Bingo cards, labels, tekst en filmstrip zijn allemaal uit het designpapier geknipt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wil je hem graag in het echt bekijken? Kom dan zaterdag 1 oktober naar onze demodag. 


Ik wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


DecoArt Media - Crackle Paint White PION Design - Greetings from the North Pole - COMPLETE COLLECTIE PION Design - Greetings from the North Pole - Borders PION Design - Greetings from the North Pole - Tags
Marianne Design - Craftables - Tiny`s Pine Tree Branch  Marianne Design - Creatable - Petra`s Twigs Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s Marianne Design - Feathers Natural PRE-ORDER 8 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Window 2  PRE-ORDER 1 - Knipvel Marianne Design - Mattie`s winter animals - Hedgehogs

Geen opmerkingen: