Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 29 augustus 2016

Love .......

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik dit Love kaartje voor jullie. Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Butterfly gebruikt. Echt zo'n gave mal dit!


De mal heb ik op rose cardstock gelegd en omgetrokken met een potlood. De rillijnen ril ik alvast met de rilpen. Let op dat je ook de rillijn bij de vlinders rilt. De mal heb ik uitgeknipt. Daarna de mal op het designpapier gelegd en overgenomen. Het designpapier dat ik gebruikt heb is van CraftEmotions Botanical Rose Garden. Wat een prachtige lijn is dit toch!

In het middelste vlak heb ik op een stuk ribbelkarton een plaatje geplakt. Ook uit de serie Botanical Rose Garden. Linksboven  nog een klok uit dezelfde serie.



Op de linkerhelft heb ik de Mask Art Butterfly gelegd. Met een dauber en witte memento inkt heb ik de vlindertjes gestempeld. Bovenaan zie je nog de superleuke Paper art Text Balloon. 



Op de rechterkant heb ik een strook met rozen geplakt. Deze komt ook uit de Botanical Rose Garden collectie. En uiteraard mochten de Paper Art Butterflies niet ontbreken.




Zo ziet de kaart eruit als die gesloten is. Op de beide vlinderhelften heb ik nog een vlinder geplakt. Deze is van Noor! Design. Voordat ik het designpapier op de vlinder plakte, heb ik eerst nog een stuk lint geplakt tussen cardstock en designpapier.


En zo ziet hij er helemaal plat uit :).

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb. zijn uiteraard verkrijgbaar bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je direct bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Butterfly   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Text balloon   Noor! Design -  Vintage Flourishes - Vlinder   CraftEmotions - Paper stack - Botanical Rose Garden 11 vel A4


1 opmerking:

Renate zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg.
Het is een heel romantisch kaartje geworden.

-xies- Renate.