Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 7 juli 2016

Laugh much

Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien waarop ik de Bister heb gebruikt. Het was een tijdje geleden dat ik het gebruikt heb, maar het blijft toch ook ontzettend leuk spul. Af en toe wel eens leuk om weer "oude" materialen voor de dag te halen. 


Voor de basis van deze kaart heb ik het 300 grams Aquarelpapier van Schut gebruikt, dit kan lekker veel water aan. Daarop heb ik eerst wat Bister rood gestrooid en daarna met een Spray Bottle de Bister over het papier "verdeeld". Dit verhit met de heattool zodat je het weer droog krijgt.

Als je tevreden bent laat je het zo, anders kan je nog weer extra Bister op je kaart strooien en nogmaals met water sprayen en verhitten.

Over de achtergrond heb ik nog wat Fran-táge Shabby White gestrooid en nog wat gestempeld met de Sending Messages Script stempel van Noor! Design.

Sizzix - Thinlits Die Set - Mix & Match FlowersSizzix - Framelits Die Set - Tag Collection



De Sizzix  Framelits 8PK  - Tag Collection by Tim Holtz 658784 zijn echt geweldige mallen, deze heb ik al heel veel gebruikt. Er zitten echt handige / bruikbare maten labels in. Deze labels heb ik achter de accolade vorm gestoken, deze vorm heb ik gemaakt met de  Sizzix Framelits Die Set 5PK - Labels, Fancy 657575. Aan de labels heb ik nog een klein stukje jute gestrikt en een klein roosje erop geplakt.



Op de Sizzix Framelits Die Set 5PK - Labels, Fancy 657575 heb ik een tekst gestempeld met de Versafine Crimson Red. Om het wat extra dimensie te geven heb ik gelijk na het stempelen Clear embossingpoeder er overheen gestrooid en dit verhit met de heattool.



Deze bloem heb ik gemaakt met de  Sizzix Thinlits Die Set 10pk - Mix & Match Flowers 661097. Er zitten 10 stansjes in de verpakking waarmee je zelf diverse verschillende bloemen kan maken. In het midden heb ik een parelbrad gedaan en op de blaadjes nog wat Crackle Paint White voor een Shabby look.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

Liefs Jenine xXx



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Sizzix - Framelits Die Set - Tag Collection  Sizzix - Thinlits Die Set - Mix & Match FlowersDecoratie hoekjes antiek zilver/koper 5 DecoArt Media - Crackle Paint White Stampendous Fran-táge - Shabby Embossing Enamel - White Embossingpoeder - Mboss - Clear VersaMark Watermark Stamp Pad Stempelinkt - Versafine - Crimson Red  Joy! Crafts - Clearstamp Sending Messages - Old Letter Klosje jute touw 25 gr. Clear stamp - CraftEmotions - spirituele teksten (ENG)  Aquarelpapier Terschelling - Glad Schut - 300 grams - 18 x 24 cm Bister / Bistre - Zakje 10 ml - Rouge / Rood

Geen opmerkingen: