Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 6 juli 2016

Bruid en bruidegom

Het is vandaag mijn beurt weer voor dit blog om iets te laten zien.
Natuurlijk ging ik aan de slag met de allernieuwste materialen van Marianne Design.
Zoveel leuks weer deze maand....


Met mijn kaart ben ik begonnen om Card art Window van Dutch Doobadoo op wit cardstock over te nemen.
Daarna de binnenste delen van design papier uit het bloc "La Fleurique" te knippen.
Ik heb de buitenste delen van de kaart vastgeplakt zodat er een venster binnenin ontstaat. Achter het venster een grasstrook geplakt uit 2 verschillende kleuren groen met erachter het bruggetje. 
Naast de brug en voorop de kaart treurwilgen geplant die ik in 3d heb opgemaakt. 
Het bruidspaar om de voorgrond gezet.
Aan de strik van tule en organza hangen trouwringen te schitteren.
Als laatste nog een tekst op de kaart gestempeld.

Hopelijk heb ik jullie wat inspiratie kunnen geven met deze kaart.

Een fijne dag! 
De zon gaat gelukkig weer schijnen. Misschien dat de zomer nu echt gaat beginnen?


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Window  Marianne Design - Paperpad - La Fleurique  Craftable Marianne Design - Grass  Marianne Design - Creatable Tiny`s Bridge  Marianne Design - Creatable Tiny`s Wedding  Marianne Design - Creatable Weeping Willow  Marianne Design - Clearstamp - Bruid & Bruidegom

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe romantische kaart!
nancy

roelie zei

mooie trouw box card is dit geworden

gr roelie