Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 8 juni 2016

Love is all you need!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag heb ik een tag voor jullie, niet zomaar een tag, maar een hele grote tag hahaha.
De afmeting is 13 x 26 cm :)
Klik op het plaatje voor een mooier resultaat !!!


Deze tag is van Dutch Doobadoo.

Hier past wel heel erg mooi het raam van Noor! Design op.
Deze heb ik gestanst uit kraft karton en bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

De langwerpige bloembak heb ik eerst uit grijs karton gestanst, hierachter heb ik een stukje kraft karton gedaan.
Om alle hele fijne dingetjes te lijmen, gebruik ik tegenwoordig het kleine lijmflesje van Nellie Snellen.
Deze heeft een superfijn tuitje, hierin zit een naald om verstopping tegen te gaan.
Dit flesje kun je vullen met elke lijm die jij het liefst gebruikt.
Ik gebruik meestal de Paper Blossoms lijm van Joy! Crafts.

Achter het raam heb ik een afdrukje van Magnolia gedaan.
Magnolia - Pink Lemonade - Here I'm Tilda

Ik heb haar ingekleurd met de brushmarkers van Winsor&Newton.

Onder het raam heb ik het bankje van Noor! Design gedaan.
Hierop heb ik weer een afdrukje van Magnolia gedaan, uit de serie sweet rainbow - Edwin with Butterfly.
De butterfly heb ik eraf geknipt, zelf een hartje getekend en op zijn hand geplakt.
Ook Edwin is ingekleurd met brushmarkers.

Het papier is eveneens van Noor! Design.

Verder heb ik de hele tag versierd met wat stansjes van Noor! Design. uit de serie One of a kind Springset.
De takjes en de gieter heb ik uit Fabvric karton van Joy! Crafts gestanst.
Het geƫmboste gedeelte kun je dan opschuren met een schuurblokje, hierdoor komt er een witte ondergrond naar boven.
Ik vind dit altijd wel een leuk effect ;)

De kleuren die ik gebruikt heb voor het inkleuren :

Huid : O518, 729, 819, Y129, R519
Broek : CG2, B318, 336
Rood : R455, 665, 576
Wit shirt : CG1, 2, 3 en blender
Schoenen : WG1, 2, 3, 4
Haar meisje : O324, 225, 427, 518
Haar jongen : Y129, 217, O837, 928

De potten heb ik gekleurd met distress inkt, barn door.

De gele hartjes van de bloemen heb ik gemaakt met de Crop a Dile.

De witte stipjes op de kleine bloemetjes heb ik aangebracht met een Sharpie stift.

Aan de bovenkant van de tag heb ik een strik gemaakt van Raffia, hieraan een kleine tag met tekst van Noor! Design.
De tekst heb ik gestempeld met Archival Ink - Watering Can.
Ik vind dit een hele mooie grijze kleur, zwart komt meestal heel hard over ;)
Op deze tag heb ik nog een strikje van touw gedaan.

Zo .... dit was het dan weer even voor vandaag.

Ik heb mijn tassen alweer gepakt, morgen weer een gezellige dag bij HobbyVision in Rijssen ;)

Misschien tot dan en anders .... een heel fijn weekend en tot de volgende keer !!!




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - XL Tag (A4)Noor! Design - Paperpad 30 x 30 cm - Tough Textures   Noor! Design - Blauwe mal - Ramen (3st)   Noor! Design - One of a Kind - Spring set   Noor! Design - Sending Love - Clearstamp tekst ENG   Noor! Design - Vintage Flourishes - Dubbele Tag   Joy!Crafts - Noor! Design - Floral Flourishes bank   Nature Raffia - beige/nat.beige/natuur -  1 PK (25 GR)Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/RollNellie Snellen - Ultrafine tip glue applicator 0,5 oz.    Joy Crafts - Papierset A4 - Fabric - 8 vel   Crop-A-Dile - Hole Punch & Eyelet Setter - Aqua   Distress inkt - Mini - Walnut Stain   Afbeeldingsresultaat voor brush marker winsor & newton   Nellie`s Choice - Ink applicator - rond   Core`dinations - Sand it Gadget