Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 24 mei 2016

Thinking of you !!!

Hallo allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een creatie zien die erg leuk is om weg te geven.
Ik heb een merci doosje gemaakt :)
Hier heb ik een kaart omheen gedaan.


Ik ben begonnen met wit karton van 20,5 x 9,7 cm.
Ik heb hem in de breedte voor me neer gelegd en vervolgens gerild op 9,7 en op 10,8 cm.

Ik heb het prachtige design papier "Botanical" van Noor! Design gebruikt.


De ronde mal is van Joy! Crafts, deze heb ik uit wit karton gestanst.
Achter de ruitjes heb ik nog een stukje oranje design papier geplakt.

Het afdrukje is van Wild Rose Studio en heb ik ingekleurd met de brushmarkers van Winsor & Newton.

De kleurnummers die ik gebruikt heb :

Grijs olifant : CG 1, 2, 3, 4, 5
Grijs envelop : WG 1, 2, 3
Groen : G 338, 339, 356, 457
Blauw : V 234, B 318, 736
Lila : R 519, V 718, 746, 735, 546
Oranje : O 729, 555, 567, 467
Oor olifant : O 618, 819, 729, R 519


Aan de linker binnenkant heb ik 2 bingo stempels van Noor! Design gedaan.

  

Aan de rechterkant heb ik dan het merci doosje geplakt, deze heb ik gemaakt met een Dutch Box Art van Dutch Doobadoo.
Hier kun je dus enkele stukjes Merci in schuiven.

Ook deze heb ik beplakt met design papier.
Op de onderkant van het doosje en in de klep heb ik magneetjes onder het design papier gedaan.
Zo sluit het klepje altijd mooi af.

Op het klepje heb ik nog een paar leuke takjes van Noor! Design gedaan met een paar platte bloemetjes.
Het hartje van het bloemetje heb ik gemaakt met de Crop a Dile ;)

Aan de onderkant heb ik een banner gemaakt met een tekst stempel van Noor! Design.


De achterkant heb ik simpel gehouden, wel nog even een naamstempel erop gedaan ;)

Ik hoop dat ik jullie met dit leuke doosje weer een beetje inspiratie heb kunnen geven !!

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer ;)




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Merci   Noor! Design - Paperboc 15 x 30 cm - Botanical   Joy! Crafts - Bille`s Circle Franse Lelie   Clear stamp - Wild Rose Studio`s - Bella with Flowers   Afbeeldingsresultaat voor brush marker winsor & newton   Joy! Crafts - Clearstamp - Bingo Stamps   Noor! Design - Clear stamps - Banner text   Noor! Design - Vintage Flourishes - Leaf 1   Magneet - doorsnee 6 mm - dikte 1 mm   Crop-A-Dile - Hole Punch & Eyelet Setter - Aqua





2 opmerkingen: