Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 25 april 2016

Er is er één jarig en dat ben jij!

Een tijdje terug heb ik voor iemand een kaartje gemaakt voor een jarige kleindochter. 
Nu was er weer een kleindochter jarig en kreeg ik de vraag of ik nog een kaartje wilde maken.
Het meisje is 9 jaar geworden en wilde heel graag een roze fiets. 
Dus dat wilde ik erin terug laten komen.


Om de roze fiets leuk uit te laten komen, gebruikte ik zachte tinten. 
Het design papier is uit een ouder paper bloc "Eline's Babies pink" (PB7025).
De roze fiets (LR0233) kreeg witte fietsbanden, zadel, mand en handvaten van kraft en zelfs een fietsbel en achterlicht. In de mand deed ik wat bloemetjes.
De fiets staat in het gras (CR1355) waar bloemetjes in groeien en een poesje (COL1383) in loopt.
Achter de fiets staat een boom (LR0203) die frisse groene blaadjes heeft en roze bloemetjes. Aan een tak hangt een vogelhuisje waar een vogeltje (LR0204) bij zit.
In het gras ligt het cijfer 9 (COL1347).
De feestslinger (LR0340) heb ik opgehangen aan een stukje scrappersfloss. Op één van de wolken heb ik een tekst (PL1524) gestempeld en er fladderen een paar vlinders (CR1354) rond die een glanslaagje kregen van de Wink of Stella brushpen.
De bloemetjes en de letterslinger zijn voorzien van een parelstipje van de parelpen van Viva. 


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

MD Creatables Tree LR0203 MD creatables Grass LR0204 Creatable MD - Fiets Creatable - Marianne Design - Alphabet Garland Craftable Marianne Design - Punch Die - Butterflies Craftable Marianne Design - Grass Viva Decor - Perlen Pen Magic - Magic Transparent Clearstamp Marianne Design - Project NL - Verjaardag

Geen opmerkingen: