Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 17 april 2016

Dutch Doobadoo - Swing Card Art

Vandaag is het mijn beurt om jullie iets te laten zien op het HobbyVision Design team blog. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwste Swing Card Art mal van Dutch Doobadoo. Het zijn toch wel erg leuke modellen om te maken.

De mal heb ik nagetekend op Papicolor Hagelwit en daarna netjes uitgeknipt. De randen heb ik wat bewerkt met de Distress tool van Prima Marketing.


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van CraftEmotions, de nieuwe Botanical Rose Garden lijn. De knipplaatjes zitten ook allemaal in dit paperpad.

Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - 2CraftEmotions - Paper stack - Botanical Rose Garden 11 vel A4


Aan de linkerkant heb ik wat stansjes van CraftEmotions verwerkt zoals het varenblad en de swirl. De swirl heb ik in wat kleinere gedeeltes geknipt omdat hij anders te groot werd op deze kaart.
Op het varenblad heb ik een paar "waterdruppels" gemaakt met de Dimensional Magic.

Ook de houten ornamenten zijn van CraftEmotions.



CraftEmotions Die - varen, zwanenbloem Card 5x10cm CraftEmotions Die - swirl Card 10,5x14,8cm



In het midden op de "swing" heb ik ook weer wat houten ornamenten verwerkt. Verder aan de rechterkant ook nog weer een stukje van de gestansde swirl en een klein vlindertje. In het midden heb ik op het vlindertje wat parels gemaakt met de Parelpen White van Dutch Doobadoo.

Onder de mooie rozenrand heb ik nog de Paper Art borders van Dutch Doobadoo verwerkt.



Aan de achterkant van de "swing" heb ik de nieuwe rozenstans van CraftEmotions verwerkt. Bij deze mal ga je niet alleen embossen, maar ook debossen. Dit geeft een erg leuk effect.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - 2 Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - BordersDutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  CraftEmotions - Paper stack - Botanical Rose Garden 11 vel A4 Stansmal - CraftEmotions - Roos  CraftEmotions Die - varen, zwanenbloem Card 5x10cm CraftEmotions Die - vlinders Card 5x10cm CraftEmotions Die - swirl Card 10,5x14,8cm   Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Happiness tekstModPodge - Dimensional Magic Prima Marketing Distress tool

Geen opmerkingen: