Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 7 april 2015

BDAY

Hoi lieve bloggers,
Vandaag mag ik jullie weer één van mijn creaties laten zien. Sommige van jullie weten misschien wel dat ik graag Nederlandse producten promoot in de hobbywereld. Ik probeer deze zo goed mogelijk met elkaar te combineren. Uiteraard verwerk ik deze samen met de PanPastel en Copics. Dit is zo'n kaartje waarbij ik vind dat dat goed gelukt is.


Ik heb eerst een basiskaart gemaakt met twee Dutch Doobadoo Shape Art mallen hiervoor heb ik linnenpapier gebruikt. Ik heb dezelfde Shape Art mallen gebruikt om designpapier te maken. Het papier dat ik hiervoor het liefst gebruik is fluweelpapier. PanPastel loopt heel mooi in elkaar over op dit papier. Met een verfrollertje en Versamark heb ik het patroon van een Dutch Doobadoo Mask Art overgebracht op het fluweelpapier. Daarna heb ik het papier bewerkt met 3 kleuren uit mijn favoriete PanPastel Set "Diny's Favourites".
 Dit zijn  mooie heldere en vrolijke kleuren, die heel goed te combineren zijn met allerlei vrolijke afbeeldingen, zoals dit afdrukje van Noor! Design.

Daarna heb ik het eerst gefixeerd met Ghiant Fix Basic.
Dit om te voorkomen dat de PanPastel af blijft geven.


De randjes van de stansjes heb ik ook aangezet met PanPastel, zodat het een lekker kleurig geheel wordt. Ook de stansjes heb ik gefixeerd met Ghaint Fix Basic.

De  Noor! Design stempel BDAY heb ik eerst gestempeld met Versamark en daarna bestrooid met WOW! embossingpoeder en verwarmd met een heattool zodat de embossingpoeder mooi smelt.

Verder heb ik het kaartje aangekleed met allerlei bloemen om een geheel van het kaartje te maken.


Natuurlijk moet ik jullie nog vertellen welke Copic en PanPastel kleuren ik heb gebruikt:

voor de kaart zelf heb ik de volgende Panpastel kleuren gebruikt.:
620.5 - Phthalo Green
430.5 - Magenta
470.5 - Violet
voor Noortje heb ik de volgende Copic kleuren gebruikt:
huid: E000-00-21 en R20
ogen: B00-02
haren: YR24-27
kleding en ballonen: B00-02, BV00-02-04, C00-0-1,
Y15-YR24, YG13-17, RV11-32-34

Graag tot een volgende keer,




https://www.hobbyvision.nl/n2/18880/51909/Copic-markers.htm  Bazzill Cardstock - White WOC Flowers - Chrysanthemums - Off white Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames Ornament Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames Cirkel
PanPastels - 9ml - Phthalo Green PanPastels - 9ml - Violet PanPastels - 9ml - Magenta  Fixative Spray - 400 ml Stansmal Noor! Design - Cirkel (4stuks)  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rond met vlinders (4st)
Embossingpoeder - Mboss - White VersaMark Watermark Stamp Pad Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug)  

 

Geen opmerkingen: