Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 3 februari 2015

Hearts

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een tasje zien dat ik gemaakt heb met een mal van Dutch Doobadoo. Je kunt er gewoon iets leuks in stoppen of geld geven wordt ook leuker in zo'n tasje.


Ik heb het tasje van wit karton gemaakt en de vlinderrand tussen het designpapier verwerkt.


Het leuke plaatje is van studio light. De harten heb ik er tussen en bij verwerkt. De roosjes heb ik weer zelf gemaakt. 


Zo dit was het voor deze keer. Ik wens jullie nog een fijne avond. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

Dutch Doobadoo - Box Art - A4  Noor! Design - Blauwe mal - Rand vlinder  Noor! Design - Roll up roses 1  Joy! Crafts - Noor! Design Vintage Borders swirl bladeren  Joy! Crafts - Cutting & Embossing stencil - Gerti`s Hearts (3st)

Joy! Crafts - Bille`s Flourishes tak 1  Noor! Design - Paper Bloc - Shabby Chic (blauw)  Joy! Crafts - Metal charms hartjes  Noor! Design - Sending Love - Carpe Diem Studio Light - Stansvel Romantic Picture nr.37

Geen opmerkingen: