Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 28 januari 2015

Heartfelt wishes

Het is alweer even geleden dat ik een post geplaatst heb. Afgelopen maand is voor mijn gevoel omgevlogen. We gaan alweer richting Valentijn daarom deze keer een lief kaartje. 



 Het inkleuren heb ik gedaan met PanPastel, dit blijft een ontspannende bezigheid, althans voor mij.
Als eerste ben ik de muisjes en de paddestoel gaan kleuren. Daarna heb ik de afbeelding gefixeerd met Ghiant Fixatief. Na deze stap heb ik de achtergrond pas ingekleurd. Ik heb bewust deze werkwijze aangehouden omdat de kleuren dan niet meer  mengen met de achtergrond. Daarna opnieuw fixeren.



Ik heb deze keer geen scrappapier gebruikt maar het papier op de achtergrond zelf gemaakt met behulp van een mask van Dutch Doobadoo, Versmark, een verfroller en natuurlijk PanPastel.




De uitgestanste roosjes uit rood cardstock lijken opgeschuurd maar dit is niet het geval. Je kunt hetzelfde effect krijgen door er witte PanPastel overheen te wrijven. 


Aan de achterzijde van de label heb ik een standaardje geplakt gemaakt met een stans van Noor! design. Ik vind deze ideaal. 

Voor dit model heb ik een shape art mal gebruikt van Dutch Doobadoo.


Voor de tekst op het kleine labeltje heb ik met zwarte inkt gestempeld en daaroverheen clear embossingpoeder gestrooid. Zo krijg je een mooie glans. 



Hieronder nog even de kleurtjes PanPastel die ik gebruikt heb.

Muisjes: 250.5 Diarylide Yellow
               740.3 Burnt Sienna Shade
                Vestje: 520.3Ultramarine Blue
Paddestoel: 820.3 Neutral Grey Shade
Gras:  640.3 Perm. Green Shade
680.5 Bright Yellow Green
Roosjes: 340.3 Permanent Red Shade
Uitgestanste roosjes: 100.5 Titanium White

De stempel van deze muisjes is van Moonbeam Meadow, op het moment niet verkrijgbaar in de winkel maar uiteraard te bestellen. Dus bij belangstelling even een mailtje struren naar HobbyVision en voor je het weet ligt die op je deurmat!


liefs en tot de volgende keer!





Noor! Design - Blauwe mal - Rozen hoekNoor! Design - Blauwe mal - Rozen randStansmal Noor! Design - Cirkel (4stuks)Dutch Doobadoo - Shape Art - Label MirrorDutch Doobadoo - Mask Art - RosesWOW embossingpoeder - Clear Gloss - Super Fine
PanPastels - Pearl (6) & Mediums (4) Tray-KitPapermania - Basics heattool - Pink (European Plug)Fixative Spray - 400 mlNoor! Design - Kaartenstandaard

3 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi Yvonne
Wat een vrolijke kaart met erg lieve afbeelding en zo samen een prachtig geheel
Groetjes corry

jokiedebeer zei

Wat prachtig zeg,
groetjes joke

sjanie zei

Leuk kaartje, Yvonne.

Liefs, Sjanie