Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 24 december 2014

Winter Time !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Ja ... het is echt waar !! We zitten in de winter :) ... helaas is daar buiten niks van te merken.
Wat een storm de afgelopen dagen zeg.
Erg jammer, want een witte kerst was toch wel weer eens bijzonder geweest !!

Maar we laten er onze kerstdagen natuurlijk niet door verpesten :) Gezellig met de lichtjes aan van de guirlande en de kerstboom, kaarsjes her en der door de kamer en natuurlijk het kacheltje lekker hoog !!

Ik heb voor de verandering weer een winterkaart voor jullie ... lol :)


Het papier is van Noor! Design - Winter Wonderland.

Aan de linkerkant van de kaart heb ik een mooie randmal van Noor! Design gebruikt.

Op het design papier heb ik een papieren taartkleedje gebruikt en een stukje verbandgaas.

Het winter plaatje heb ik gemat op de vierkante mal van Noor! Design en deze vervolgens nog eens een keer gemat op een grijs stukje design papier.

Hieronder een stukje fijn ribbelkarton.

Onder het dwarse stukje design papier heb ik de sneeuwpegels geschoven.

Aan de rechter bovenkant heb ik de cirkel met ijskristallen gedaan.

Rechtsonder ... die kun je gewoon niet missen, de geweldig mooie schaatsen van Noor! Design.
Hier heb ik een stukje touw doorheen geregen en beïnkt met Archival "Watering Can".

Links heb ik een Dutch Kraft Art - Wood fences van Dutch Doobadoo.
Hierop heb ik met witte embossing poeder de tekststempels Winter time gestempeld.

Onder het bordje heb ik een paar bloemen gemaakt van Noor! Design.

Alles is weer voorzien van een beetje witte Crackle Paint.

Onlangs hadden we een Design Team dag bij HobbyVision en toen ik daar aankwam met mijn Tape Glider zat iedereen verbaasd te kijken en vroegen wat dat voor apparaat was :)

Scotch - Advanced Tape Glider & Tape

Ik heb enige uitleg gegeven en de dames mochten hem uitproberen :)
Ik gebruik hem echt super veel, kaarten die ik voorheen met lijm beplakte, werden keihard en soms trokken ze krom.
Ik heb de Tape Glider al een paar jaar en ik kan echt niet meer zonder.
Het gaat super gemakkelijk, je kaart blijft mooi soepel, er hoeft niks te drogen, dus snel klaar :)

Jenine vond het een geweldig apparaat en jawel ... ze verkoopt hem nu ook in de winkel !!!
Ook voor mijn refills kan ik daar nu dus terecht :)
Lijkt je zo'n apparaat ook geweldig, op de website van HobbyVision staat een YouTube filmpje en daar kun je precies zien hoe het één en ander werkt.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe, geniet ervan, alvast een heel goed uiteinde en tot volgend jaar !!!


liefs Astrid xxx


WOW embossingpoeder - Opaque Seafoam White - Super Fine   DecoArt Media - Crackle Paint White   VersaMark Watermark Stamp Pad   Scotch - Advanced Tape Glider & Tape   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn



Geen opmerkingen: