Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 18 december 2014

Tutorial dieptekaart

Hallo allemaal,

Zo, eindelijk kan ik een bericht plaatsen. Op de een of andere manier wilde bij mij
blogger niet doen wat ik graag wilde dat hij deed. Maar nu lijkt het erop dat ik mijn
bericht kan plaatsen. Dus nu maar hopen dat het er ook strakt echt komt te staan. 



Wat ik voor jullie heb is deze kaart met een soort van diepte erin.
Hoe ik deze gemaakt heb laat ik jullie nu stap voor stap zien.





Begin met een kaart van 14 x 29 cm.
Ril deze op 14 en 15 cm.
Teken op 1 kant van de kaart langs de vier kanten hulplijnen op
2 en 3 cm van de kant af zoals op de tekening hierboven.


Ril de vierkanten die je met de hulplijnen hebt getekend.


Teken een kruis in het gerilde vierkant.
En snijd deze door.


Vouw nu de punten om en om.


Als alles goed is gegaan ziet je kaart er nu zo uit.


Snijd nu een vierkant van 10 x 10 cm en leg deze in de verdieping.


Dan is dit de basis en kun je gaan versieren.


Ik heb gekozen voor veel rood en hartjes.


Uit rood cardstock heb ik dit hart gestanst en daar met Versamark inkt
de stempel opgezet en met beige embossingpoeder bewerkt.
Wil je graag weten hoe embossingpoeder werkt, kijk dan
maar eens naar mijn filmpje : 
https://www.youtube.com/watch?v=uEqDuHCCAHI


In de hoekjes heb ik de hoekstanst gebruikt van Noor!Design.
Deze heb ik eveneens uit rood cardstock gestanst en geembost.
Met een grote parel erop voor wat extra deftige look hihi


Het design papier wat ik gebruikt heb is van de kerstserie van Maja design.
Het basis papier van deze kaart is Kraft papier.
Verder heb ik nog een bloementoef met bladeren erop verwerkt.
Tussen de bladeren en de bloemen nog wat pareltjes.

Ik hoop dat de tutorial een beetje duidelijk is.
Mocht je nog vragen hebben je mag me altijd mailen.
Dit mag je dan doen op hobbyjanet@hotmail.com




Dit zijn de gebruikte producten:


2 opmerkingen:

GerJanne zei

Sjonge Janet, ik kom net bij Noor vandaan en heb daar je prachtige kaart gezien. EN nu hier ook al weer zo'n toppertje!
Heel erg leuk deze!
Groetjes,
GerJanne

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooi leuk project echt gaaf en prachtig Janet !
Die neem ik mee :)
Groetjes Doris