Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 2 oktober 2014

Ster met veel ijs

Hallo allemaal,

Het is alweer 2 oktober en we moeten er zo langzamerhand aan geloven dat we richting
de kerstdagen gaan. Als is het op dit moment nog prachtig weer buiten ;)
Maar in de avonden is het toch best wat frisser en kunnen we weer heerlijk
aan de freubel. En zo ontstond deze "merry Christmas" kaart.


De basis heb ik gemaakt met de Shape Art mal van Doobadoo
Deze heb ik op de grootste maat in het blauw uitgetekend en geknipt
en een maatje kleiner in het wit. Deze op elkaar geplakt en begonnen met
het versieren ervan. De afbeelding had ik een tijdje terug al
Een ontzettend fijn kleur merk. En nu ook in losse napjes te koop.
De afbeelding heb ik vervolgens op een doily van Noor! Design geplakt.


Aan de linkerhoek een bloemen toef.
Hier heb ik van links naar rechts de ronde ijskristallen stans
los geknipt en als een soort slinger onderlangs erop geplakt.


Op diverse papier delen op de kaart heb ik er een beetje "bevroren" uit laten zien.
Dit kun je doen door Modge podge op het betreffende deel te smeren, in dit geval de blaadjes van Doobadoo en daar de 
Viva Eiskristallen in te strooien. Door dit met een heattool te verhitten
gaat het bubbelen en is dit, zoals hierboven op de foto, het resultaat.
( naar een idee van Raffaella)


De hertjes van Noor! Design mogen natuurlijk niet ontbreken op deze kaart.
Ik heb ze uit kraft papier gestanst en voorzien van wat bruine inkt op de vlekjes.
Dit doe je door het hertje nog in de snijmal te laten zitten ,  dan met inkt 
over de snijmal op het hertje. Dan het hertje uit de mal halen en whala..
De mal even schoonmaken met b.v. een baby doekje.
Hierbij geen watervaste inkt gebruiken..dat veeg je er niet zomaar af ;)


Ook heb ik een punt van de ster voorzien van een stukje jutte touw
waar ik een tweetal kleine belletjes heb aangeknoopt.


En om het nog duidelijker te maken heb ik er de stansjes
Merry Christmas van Noor!Design nog bij geplakt.
Als finishing touch  heb ik her en der nog wat 
met de structuurpasta van Doobadoo rond gesmeerd 

Dat was het wel wat de kaart betreft.
Dan wil ik jullie nog even wijzen op de geweldige DEMODAG
die voor de deur staat !!!

Dit word echt een superdag waarbij van alles te zien en te doen is.
Meer informatie hierover komt 1 dezer dagen op dit blog te staan.



2 opmerkingen:

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige kaart!

En wat zijn die ijskristallen gaaf!

Groetjes, Natasja

patricia zei

Hij is echt super mooi