Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 3 september 2014

Good Times

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je het HobbyVision blog bezoekt. Vandaag mag ik weer een creatie plaatsen en heb deze keer de Dutch Doobadoo Card Art Cake 470.713.501 gemaakt. De Card Art mal heb ik eerst op Bazill Basics Paper Wit gelegd, omgetrokken en uitgeknipt.

Daarna de mal weer op het designpapier van Maja Design Coffee in the Arbour gelegd en het binnenste gedeelte overgenomen en uitgeknipt. De randen heb ik bruin gemaakt met Distress inkt Vintage Photo.


Het plaatje komt ook uit de paperpad van Maja Design Coffee in the Arbour. Hieronder heb Joy Ribbelkarton geplakt en ook de randen bruin gemaakt. Dan rechtsboven nog 2 houten wasknijpertjes van Docrafts Papermania. Daarna op de mal van Noor! Design geplakt met 3d foam blokjes. Door de wasknijpertjes ligt het plaatje al iets hoger en met de 3d foam blokjes los je het hoogteverschil mooi op. 

Op een strookje Joy Kraftpapier heb ik de Dutch Doobadoo Sticky Stencil 487.018.001 gelegd en ingesmeerd met Viva Inka Gold Rosenquartz.


Nadat ik alles op de cake heb geplakt, heb ik de deze dubbelgevouwen. Op de mal zijn in het midden (tussen de onder- en bovenkant) 2 lijnen zichtbaar. Op deze lijnen ga je rillen met een rilpen (wel aan de binnenkant van het papier), dan dichtvouwen en aan de bovenkant dichtplakken. 

Onder de cake heb ik een plateautje gemaakt door middel van een kurken onderzetter. Eerst neem je de onderzetter over op designpapier en daarna plak je die op de onderzetter. Tussen de onderzetter en het designpapier komt nog een witte kant-en klare taartendoily.

Dan plak je de taart op de onderzetter. Hierop raffia geplakt en bloemen daar boven op. Onder de raffia nog Noor! Design Leaves blad 2. Hiervan heb ik de nerven groen gemaakt met Viva Inka Gold Mintgrun.


Bij de raffia heb ik nog 3 Rayher houten spoeltjes gebruikt. Een takje van de raffia heb ik door het gaatje van de spoel geregen en de uiteinden vastgeplakt. Tussen de bloemen en op de cake (de mixer) nog Dutch Doobadoo Kraft Kitchenware 479.002.004 geplakt. En aan de rechterkant nog een Dutch Doobadoo Label Art 474.007.001


Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je hiermee heb kunnen inspireren. Heb je vragen, stel ze gerust hoor! 

Ik wens je nog een fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,
Monique








4 opmerkingen:

Natasja's Kaarten zei

Ik vind hem helemaal geweldig!

Zoveel op te zien. Wauw!

Groetjes, Natasja

Hanny zei

In een woord Schitterend!!
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Renate zei

Ik krijg ineens reuze trek. Het heeft ook wel iets gezelligs. Kei leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Erica ♥ zei


Wat onwijs gaaf gemaakt, heel mooi ☺
Fijne avond ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}