Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 6 mei 2018

Facebook Live - RIETJESKAART

Hallo allemaal,

Afgelopen woensdag heb ik tijdens een live uitzending deze rietjeskaart gemaakt naar een idee van  Lidy van Binsbergen.  Ik vond hem prachtig en heb er inmiddels al een paar gemaakt.
De uitvoering hier onder is gemaakt met het mooie PEN EN INK designpapier,
De embellishments komen van een stikker vel die bij deze scraplijn hoort.



Ik heb het gecombineerd met zwart en bruin cardstock en een zwart lintje.

De voorkant van mijn eerste rietjes kaart heb ik bekleed met eveneens figuren uit het scrap papier,
Er zit namelijk een vel bij waar een soort van bingo kaartjes op staan en hier heb ik er 1 van uitgeknipt en op het voorste kaartje geplakt. De vlinders heb ik ook uit een vel geknipt.
De bloemen zijn van 49 Market, ook al zo mooi om te gebruiken ;)

Tijdens de live uitzending heb ik het voorbeeld gemaakt met designpapier van Maja - Celebrations
Echt een lievelings-papierlijn van mij ;)
Het heeft blauwe - bruine - en roze tinten en kunnen allemaal mooi bij elkaar gecombineerd worden.



De voorkant heb ik nog voorzien van parellint, softboard honingraad, een klei malletje
wat bloemen en een zilveren rietje.


De binnenkant heb ik ook bijna alle randjes voorzien van parellint
en achter het schudgedeelte heb ik een stempel tekst van Penny Black gestempeld.
Op het label zelf zit een leuk plaatje uit een oude lijn van pion.


Hier kan je nog even zien dat er een leuk schudgedeelte in de kaart zit verwerkt.
Dit heb ik in de live uitzending laten zien met zowel het fuse apparaat als 
op de "ouderwetse" manier met foamtape en mica.

Heb je de uitzending gemist of wil je deze nog een keer bekijken, dat kan,
We hebben een eigen youtube kanaal waar alle live filmpjes verzameld zijn

Deze kan je hier vinden door het plaatje aan de klikken:



En de beschreven versie kan je vinden op Facebook aan de linkerkant bij
het kopje bestanden: Werkbeschrijving rietjeskaart.docx

Ik vond het in elk geval weer superleuk om dit voorbeeld van Lidy met jullie te delen,




Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6 Maja Design - Celebrations COMPLETE SET  Scrappapier Kaisercraft - Pen & Ink - Etchings 49 And Market - Vintage Shades Botanical Blends - Sage Penny Black - Clearstamp - Happy Wishes Joy! Crafts - Foam tape 2mm  CraftEmotions Extra Sticky Tape 6mm  Paper Distresser - Tim HoltzPrima Marketing - Vintage Art Decor Moulds - KeyholesCreall - Do & Dry - Lightweight modelling material - whiteTransparante sheets - JeJe Products - 30,5 x 30,5 cm

4 opmerkingen:

ADA zei

Wat een prachtige kaarten ga zeker de filmpjes bekijken, fijne zonnige dag nog, GROETJES ADA

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaarten, heel leuk model en ga 'm zeker eens maken! Groetjes Betha

Cobie zei

Wauw.... schitterend.
Groetjes Cobie

yanmaneee zei

moncler jackets
yeezy boost 350
air max 2019
curry 6 shoes
supreme hoodie
yeezy shoes
supreme
longchamp handbags
balenciaga shoes
yeezy