Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 7 april 2018

lay out "Be Happy"

Goede morgen,


Ken je dat? Dan wil je een lay-out gaan maken maar je weet even niet waar je moet beginnen ?
Ik heb dat vooral als ik naar de camping ga.... daarom heb ik op het internet een aantal sketches opgezocht en uitgeprint die ik dan mee neem en vervolgens kan namaken of als beginnetje kan gebruiken.


 Deze sketch heb ik aardig aangehouden, meestal lijkt het er aan het eind niet eens meer op maar het helpt me dan even op gang. Ik kwam hem tegen op het internet en heb ik opgeslagen om te "liften" (na te maken) de sketch komt van de internetsite page maps.



 Ik heb papier en een die-cut vel gebruikt van studio light. Het tabje is gemaakt met de tab punch en deze is bewerkt met een dunne fineliner. Ook heb ik nog wat Nuvo drops en bling steentjes gebruikt. De Nuvo drops heb ik geplakt met de kleine (her)vulbare ultra fine tip flesjes van Joy. Deze zijn erg fijn om mee te werken, vooral als je kleine dingetjes wilt opplakken zoals de drops, maar ik heb er ook de jute mee vast geplakt.
  







Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

Studio Light - So Spring - Stansvel EASY608 Studio Light - So Spring - Scrappapier 30,5 x 30,5 cm  SCRAPSS04 Nuvo - Crystal Drops - Simply WhiteWe R Memory Keepers - Tab Punch  Staedtler Pigment liner Fineliner - Box 6 st. (4+2) 308 SB6PBurlap string (jute touw) - Antique Gold Joy! Crafts - Ultrafine tip applicator Aleene`s - Quick Dry Tacky Glue - 8 ounces CraftEmotions karton kraft lichtbruin 30.5x30.5cm Cardstock Basic Paper - 30,5 x 30,5 cm - 2001 witScotch - Advanced Tape Glider & TapeJoy! Crafts - Foam tape 1mm