Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 18 december 2017

Happy New Year

Een tijdje terug heb ik een FacebookLIVE uitzending gedaan met allerlei Sizzix mallen, hiervoor had ik ook de nodige voorbeelden gemaakt.

Helaas lukt het mij nog niet om mijn blog echt super actief bij te houden, maar ik doe mijn best. Het kan dus regelmatig voorkomen dat jullie de kaarten al eerder gezien hebben tijdens een FacebookLIVE uitzending of op Facebook zelf.

Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien op mijn blog. Voor de basis van de kaart heb ik een Card Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik nagetekend op het witte linnenkarton van Joy! Crafts en daarna netjes uitgeknipt.


De papierlijn die ik heb gebruikt is van Studio Light - Woodland Winter. Ook het leuke plaatje van het hondje komt uit deze lijn.

Bovenaan heb ik een strik gemaakt waar de kaart achter blijft rusten. De fijne takjes die je ziet zijn gemaakt met een stans van Sizzix.


Achter het plaatje van het hondje heb ik een klein taartrandje verwerkt. De mooie Poinsettia is gemaakt met een stans van Sizzix, in het midden ter decoratie wat gouden besjes verwerkt.

Aan de rechterkant zie je de prachtige Scribbles stans van Sizzix, dit blijft wel een favoriete mal van mij. Daarop heb ik nog een strik met denneappel verwerkt.



Als je de kaart open klapt heb ik aan de binnenkant nog een tekst verwerkt, deze komt van een stansvel van Studio Light. Ook hier heb ik nog een mooie Scribbles stans van Sizzix verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Fold 2 Stansmal Sizzix - Thinlints - Festive Greens Studio Light - Woodland Winter - Stansvel EASYWW577 Studio Light - Woodland Winter - Stansvel EASYWW582 Studio Light - Woodland Winter - Scrappapier SCRAPWW01 Studio Light - Woodland Winter - Scrappapier SCRAPWW03 Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks) Parelsnoer - assortie 5 meter - whiteRayher - Organzalint wit - 25mmSneeuwbolletjes Tim Holtz - Filmstrip ribbon

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart! Groetjes Betha

Caroline zei

Prachtige kaart en zo'n leuk model!
Groetjes Caroline

Cobie zei

Schitterend!
Groetjes Cobie