Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 11 september 2017

Mixed Media Notitieboekje



Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een notitieboekje laten zien waarvan ik de kaft heb bewerkt.
Het was een eenvoudig kraft kleurig notitieboekje waar ik rechthoekige stukken karton op heb geplakt. Het karton heb ik op verschillende plekken los gehaald en extra structuur aangebracht met modelling paste om het een toffe vintage look te geven.
Daarna heb ik het hele boekje zwart gemaakt.


Ik heb een pasta gemaakt van acrylverf, inksprays, mica powder en verschillende maten 3D art balls. 
Dit heb ik gebruik langs de randen van de embellishments om diepte te creƫren.
Het heeft me heel wat tijd gekost om tot deze kleuren te komen en van de basis zie je niks meer terug ;). Ik heb dat proces natuurlijk ook weer gefilmd. Bekijk de YouTube video hieronder.


Ook heb ik een aantal embellishments zelf gemaakt met behulp van een siliconen mal en luchtdrogende klei. Het effect wat je dan krijgt in combinatie met een wax vind ik echt zo mooi <3.
Sowieso zijn de Finnabair waxen echt een aanrader, ze ruiken echt heerlijk (hoewel Janet ze naar schoensmeer vindt ruiken geloof ik ;)) en je bereikt er zo'n mooi effect mee!


Er is in ieder geval weer vanalles op te zien ;). 
Benieuwd naar alle producten die ik heb gebruikt?
Bekijk dan de lijst onderaan deze post. 
En heb je vragen over producten of een bepaalde techniek, stel ze dan gerust.

Nog een fijne dag verder!