Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 6 mei 2017

mixed media canvas

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een mixed media canvas zien.


De canvas is 18 x 24 cm.
Ik heb deze eerst helemaal met witte Gesso ingesmeerd.

Linksboven en rechtsonder heb ik tissue papier opgeplakt van wat texture.

Rechtsboven en linksonder heb ik met de Dutch Doobadoo en structuur pasta de cirkels gemaakt.

Tussendoor heb ik steeds alles gedroogd met een heattool.

Het muurtje aan de rechterkant is soft board art van Dutch Doobadoo.

Het rechthoekige frame heb ik ook wit gemaakt met Gesso.
Links hiervan heb ik 3 kwasten geplakt, deze gebruikte ik toch niet meer, vergeet ze nogal eens in water te zetten waardoor de haren keihard waren :)

Verder heb ik veel metalen embellishments van Scrap-Unlimited gebruikt.

Ik heb alles opgeplakt met gebruik van een lijmpistool.

De vlinder is van Noor! Design.

Nadat alles goed in de Gesso zat, ben ik aan de slag gegaan met acrylverf en water.
Deze heb ik gemixt en verdund in speciale spray flesjes.

Ik heb het niet helemaal ingekleurd, ik houd er van om ook nog wit te zien.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Circles Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Dutch Doobadoo - Softboard Art - Bricks Joy! Crafts - Spraybottles 2st Lijmpistool - Glue gun (on/off switch & ind.) 20w, stick 7 MM Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Open Hart met vlinder IndigoBlu - Palette Knife Plastic / Spatel Scrap Unlimited - Mixed Media - 2 takjes stijl 3 Creall verf - Studio Acrylics - Citroengeel WOC Flowers - Deep Red Mullberry Paper Aster Daisy





2 opmerkingen:

Angela zei

Woww wat gaaf Astrid!! En wat een idee om de 'vergeten' kwasten nog een bestemming te geven; geweldig!
Schitterende details.... je raakt niet uitgekeken; top!

ellyscard creatief zei

Wat een prachtige canvascreatie.De zachte kleuren doen het geweldig bij elkaar.Een werkelijk schitterende layout.
Bedankt ook voor je duidelijke uitleg.