Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 4 mei 2017

Don`t change

Vandaag wil ik jullie nog weer een nieuwe creatie laten zien. Vanuit mijn bed kan ik af en toe een beetje kleurwerk doen. Wat ik jullie vandaag wil laten zien is een prachtige bloem die uit een nieuw Aquarel kleurboek van Studio Light komt. Dit zijn mooie grote bloemen op A5 formaat. Onder aan deze blogpost zal ik een YouTube filmpje plaatsen waarin ik de inhoud van het boekje laat zien.


Dit Aquarelblok kan je met verschillende kleurmediums inkleuren zoals de Distress Inkt, de ZIG Clean Color Real Brush markers, Inktsense van Derwent, Potloden etc.



Ik heb mijn afbeelding ingekleurd met de ZIG Clean Color Real Brushmarkers. Ik heb hiervoor de volgende kleurnummers gebruikt: 

050, 067, 061, 029, 046, 041, 062, 099, 303




Zo lig ik op moment te kleuren, ik lig er wel relaxed bij toch? hahahah. Je moet er toch wat van maken ;-) Ik ben al lang blij dat het op deze manier kan, want ik miste het kleuren/kaarten maken toch wel enorm.


Je kan de afbeelding op een mooie A5 kaart plakken, maar je kan er ook een leuk notitieboekje mee pimpen zoals ik heb gedaan. Deze notitieboekjes zijn ook sinds kort in onze winkel verkrijgbaar.

De randen van het papier heb ik geblend met de Distress Inkt Iced Spruce, dit vind ik zelf wel een erg mooie kleur. Ook heb ik her en der wat gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies, ook hiervoor heb ik de Iced Spruce gebruikt.

De prachtige tekststempel is van Indigo Blu, vond het wel een erg mooie en pakkende tekst.

Op het blad heb ik ook nog wat dauwdruppels gedaan, hiervoor heb ik de Glossy Accents gebruikt.

Hier nog de video over de inhoud van het Aquarel blok:




Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. 



Alle gebruikte artikelen zijn te bestellen via www.hobbyvision.nl. Klik op de producten hieronder en je komt gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 Studio Light - Aquarelblokken nr 2 ZIG - Clean Colors - Real Brush - Set รก 48 stuks Distress inkt - Iced SpruceRanger - Glossy Accents - mini Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 57 Grunge Circles Notitieboek kraft - afmeting A5 - 15 x 21 cm IndigoBlu - Rubber Stamp - Mindfullness I Kippers Hobby - Impress Stamping Tool Stempelinkt - Versafine - Onyx black Nellie`s Choice - Ink applicator - rond 


1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

Super mooi ingekleurd. Fijn dat je dit ondertussen al een beetje kan. Het breekt je lange dagen in bed wat en kleurt vast letterlijk ook je dag wat!
Heel veel sterkte verder en hopelijk lukt de revalidatie goed!
Nancy