Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 21 april 2017

Winter Wishes

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag heb ik een winterse creatie voor jullie.
Ook al is het voorjaar, het weer lijkt er totaal niet op, dikke hagelbuien vandaag, voorspellingen van nachtvorst ... brrrr.


Ik heb voor deze kaart een nieuwe Magic Die van Nellie Snellen gebruikt,

Het papier is van Studio Light, dit blijft gewoon een mooie lijn.

Het hert heeft al de vorm van een ster, deze heb ik gemat op zwart karton.
Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de ster van Dutch Doobadoo.

De kaart sluit met een mooi lint.

Links onder heb ik nog een paar zwarte plakparels gedaan.



Aan de binnenkant zie je dus de magic die, als je de kaart open doet, komt er in het midden de tekst Let it Snow.
Als de kaart verder gesloten wordt, dan sluit het ruit in het midden.

De plaatjes horen allemaal bij de papierlijn Frozen Forrest van Studio Light.

Het is echt niet moeilijk om deze kaart te maken.

Nellie Snellen heeft een YouTube filmpje gemaakt hoe je deze mallen moet gebruiken, er zijn verschillende vormen.

Het filmpje kun je HIER vinden.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Magic Card Dies - Square  Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Star  Studio Light - Frozen Forest - Stansvel EASYFF531  Rayher - Organzalint wit - 25mm  Klosje jute touw 25 gr.  

1 opmerking:

Caroline zei

Wow, een hele mooi kaart. De mal heb ik ook maar gebruik hem veel te weinig. Altijd fijn om een mooi voorbeeld te hebben.
Groetjes Caroline