Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 15 maart 2017

Love

Goedemorgen allemaal !!!

Momenteel zijn we helemaal in de ban van Mixed Media :)

Een tijdje terug hebben we tijdens een Design Team dag les gehad om op verschillende manieren een achtergrond te maken voor een kaart.

De achtergrond die ik hier gemaakt heb, is met acrylverf gedaan.
Hierbij heb ik vegen gemaakt met een oud pasje van de Wegenwacht ;)


Ik heb hierbij gebruik gemaakt van verschillende Dutch Doobadoo mask stencils en softboard art.

Het acrylverf paars en groen heb ik gemengd met de kleur Tin om de kleuren iets zachter te maken, ook krijgt het een heel klein beetje glans.

Ik heb de mask stencils bewerkt met structuur pasta van Dutch Doobadoo, PanPastels en een fineliner.

Hier en daar heb ik zwarte spatten gemaakt met acrykverf.

Ik heb een oude foto van mijn moeder en tante genomen.
Deze heb ik gemat op een rechthoek van Noor! Design. Ik heb alleen maar een helft hiervan gebruikt.

Onder dit zit nog een stukje verbandgaas, een stukje ribbelkarton en een kraft label.

De mal heb ik eveneens bewerkt met wat acrylverf.

De vlinders zijn ook van Noor! Design, eveneens de blaadjes onder het bloementoefje.
De blaadjes heb ik ook gekleurd met Acrylverf.

De softboard art Honeycomb heb ik eerst wit gemaakt met Gesso, hierna heb ik deze ook een beetje op kleur gebracht met acrylverf.

Onder het plaatje heb ik nog een stukje kant gebruikt.

Links op het plaatje heb ik een Dutch Cardboard art pijl gedaan, met een zwarte fineliner heb ik er streepjes op gezet.

Het woordje Love is een Laser Paper art van Dutch Doobadoo, deze heb ik met zwarte gesso bewerkt.

Rechts heb ik ook nog 2 hartjes van Cardboard Art gedaan, alleen heb ik nu het stukje wit eraf getrokken, zodat je het geribbelde ervoor krijgt.
Ook deze heb ik weer met witte Gesso bewerkt.

Verder heb ik nog een stukje Washi tape gebruikt, de cm lint.

Ik hoop dat ik jullie hiermee een kleine beetje heb kunnen inspireren.

Dit is weer eens totaal wat anders dan een kaart, maar echt zo gaaf om te doen :)

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe !!!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Harten  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Pijlen  Dutch Doobadoo - Soft Board A5 - Honeycomb  Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Hearts  Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Chicken Wire  Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Ruit/Ornament Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Text balloon Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml  Dutch Doobadoo - Gesso Black 250 mlDutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml   Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes  Noor! Design - Vintage Flourishes - Leaf 1  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rond met vlinders (4st)  PanPastels - 9ml - Titanium White  Creall verf - Studio Acrylics - Violet  Staedtler Pigment liner Fineliner - Box 6 st. (4+2) 308 SB6P