Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 18 maart 2017

bootje varen

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo ligt al een tijdje in de winkel.
Voor de mailing ging ik aan de slag met het MDF bootjes-set.



Alle delen tekende ik over op designpapier "Summertime" van Maja Design. Daarna zette ik alle zij- en achterkanten in de witte gesso en de golven kregen een extra likje gesso zodat het witte schuimkoppen leken.
Op het zeil van het bootje stempelde ik een tekst.
Tussen de golven staan een vuurtoren en een meerpaal met een anker.
Bij het stuurrad liggen wat schelpen en zeesterren. 
In de golven zwemmen vissen tussen een net. Hier en daar wat luchtbellen van de paper art Bubbles van Dutch Doobadoo.
Om de rand van het MDF set heb ik scheepstouwen geplakt.

Een gezellige dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch MDF Art - Sailboat set    Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Bubbles    Scrappapier Maja Design - Summertime - Cute summer dress    Scrappapier Maja Design - Summertime - Playing at the Beach    Scrappapier Maja Design - Summertime - Glittering water    Scrappapier Maja Design - Summertime - Watch the boats    Scrappapier Maja Design - Summertime - Having fun    Craftable - Tiny`s Ocean set    Marianne Design - Craftables - Punch Die: Sea Shell    Marianne Design - Craftables - Punch Die: Fish    Creatable MD - Schelpen    Creatable MD - Anker    Marianne Design - Creatable - Porthole    Marianne Design - Creatable - Ropes    Marianne Design - Paper Silver A5    Marianne Design - Diamond Gems - zelfklevend    Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml     Decorative Fishnet - Neutral    Vivant - Koord Katoen fijn - wit

2 opmerkingen:

Dora zei

Prachtig!!

Tim zei

Leuk idee om die extra schuimkopjes te maken. Ik ben zelf een fervent bootfan - in de breedste zin des woords - en het lijkt me leuk om dit eens met m'n dochtertje in elkaar te knutselen. Hart. groet!