Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 17 december 2016

Pop-up kaart

Alweer de laatste maand van het jaar is aangebroken.... Wat gaat de tijd toch snel!
De 1e van de maand was er weer een nieuwe sketch challenge bij Dutch Doobadoo. 
Deze keer met de Pop-up Card Ovaal, en dit heb ik als voorbeeld gemaakt.


Ik had niet zoveel tijd over maar gelukkig had ik op het laatste nippertje mijn kaart toch nog af! 
Het begon al te schemeren dus moest de foto's met flitser maken... Maar het is al met al nog wel te zien.


Als designpapier koos ik voor de serie "Greetings from the North Pole" van Pion Design. 
De randen van het kraft en designpapier smeerde ik wat gesso van Dutch Doobadoo.


Het nieuwe raam van Marianne Design wat net uit is, vond ik leuk om hierbij te gebruiken. Heb de "stenenlaag" eraf gesneden en zo hield ik het raam over. Erachter zit een mooi winters plaatje. Onder het raam staan wat kleine boompjes in de sneeuw.
Boven het raam hangen wat hulsttakken met kerstklokken.


Aan weerszijden van het raam staan dennenbomen en sparren, een vogelhuisje, een hek en een fiets voor het raam.
Op de voorgrond de mooie poinsettia van Petra met blaadjes, takjes en elzenpropjes. 
Verder nog een tekst gestempeld.
Overal is wat sneeuw (snowtex) gevallen....

Een heerlijke dag allemaal!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Pop Up Card - Oval     PION Design - Greetings from the North Pole - Snowflakes    PION Design - Greetings from the North Pole - Snowfall    PION Design - Greetings from the North Pole - In the Christmas tree    MD Craftables - Tiny`s Birdhouse CR1290     Marianne Design - Craftables - Christmas Bells    Marianne Design - Craftable - Card with a view     MD Creatables Fence LR0205    MD Creatables - Spar    Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s    Marianne Design - Creatable - Petra`s Twigs    Marianne Design - Creatable - Petra`s Larix    Marianne Design - Creatable Horizon Forest    Marianne Design - Clearstamp - Sentiments    Marianne Design - Diamond Gems - zelfklevend   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml     Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm

Geen opmerkingen: