Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 26 november 2016

Botanical Rose Garden

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien. Voor de basis van deze bedank kaart heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Book.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit designpapier van CraftEmotions. Op de voorkant heb ik in het midden een mal van Noor! Design uitgestanst uit wit cardstock. Het middelste gedeelte van de mal heb ik gestanst uit designpapier. 

De roos (Botanical Rose Garden) heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos Potloden. Voordat ik de stempel ga uitknippen, heb ik deze geplakt op de CraftEmotion Easy Connect Craft Tape. Erg handig is dit. Dit is dubbelzijdige plaktape. Je plakt aan 1 kant de stempel, knipt hem uit en dan haal je de plakstrook achteraf. Zo zit je niet te knoeien met lijm omdat het om hele smalle stukjes gaat en de lijm eronder weg komt. 

Linksboven nog een bloementoef met de Dutch Doobadoo Craft Art Leaves. En rechtsonder nog de Dutch Doobadoo Cardboard Art hartjes geplakt. Van het grootste hart heb ik het witte papiertje eraf gehaald. Dan komt het ribbelkarton tevoorschijn.


De binnenkant heb ik beplakt met designpapier. Hierboven op een mal van Noor! Design en de tekst op gestempeld. Rechtsonder nog een plaatje uit dezelfde serie als het designpapier Botanical Rose Garden.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen in de webshop. Door op het plaatje te klikken, kom je direct bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Book  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Leaves 2Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Harten  Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant + kroonluchter  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rechthoek frame + inhoud  Noor! Design - Clear stamp - ENG Sayings  

CraftEmotions - Paper stack - Botanical Rose Garden 11 vel A4  Clearstamp - CraftEmotions - Botanical Rose Garden 2  CraftEmotions EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape 15m x 65mm  Faber Castell Polychromos - Blikken doos 120 stuks + CD  Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A5 - Fijn

Geen opmerkingen: