Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 27 augustus 2016

If friends were like flowers

Vandaag is het mijn beurt om iets te plaatsen op het Sizzix blog. Deze keer heb ik een klein cadeautasje gemaakt, hiervoor heb ik de Box Art mal 470.713.307 van Dutch Doobadoo gebruikt. Dit blijft toch een ontzettend leuk model. 



De papierlijn die ik heb gebruikt is van Studio Light, de Sweet Romance lijn.



Ik heb niet heel veel extra's op het tasje geplakt omdat het papier al zo mooi is! Die prachtige rozenrand bovenlangs.... De randen heb ik lichtjes bewerkt met Crackle Paint - White.


De prachtige bloem is gemaakt met de Sizzix - Bigz Die Flower Layers & Leaves 657690. Dit is een Bigz Die, dus niet geschikt voor alle stansmachines. Je hebt hiervoor echt een Big Shot, Cuttlebug, Nellie's Press Boss of Cut 'n Boss voor nodig.
Om de bloem in een mooie vorm te krijgen heb ik de Flower Shaping Tool kit gebruikt. De randen iets opgebold, een klein beetje Crackle Paint erop gesmeerd en in het midden een grote roze knoop geplakt.
De tekstbanner komt uit de Sweet Romance lijn van Studio Light.


Op de achterkant heb ik nog wat hartjes verwerkt, hiervoor heb ik de Sizzix - Bigz Die Heartfelt 660233 gebruikt. De streepjes op de hartjes zijn gemaakt met de Sharpie Pen.

Deze Bigz Dies hebben wij niet standaard in ons assortiment, maar vind je ze leuk, dan kunnen wij ze altijd voor je bestellen. De levertijd is ca 2 werkdagen, dus heel snel :-)

Naast de hartjes heb ik ook nog 2 kleine vlinders geplakt, dit zijn de Paper Art vlinders van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.






Dutch Doobadoo - Box Art - A4 Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders Studio Light - Sweet Romance - Scrapvel SCRAPSR03 Studio Light - Sweet Romance - 3D Stansvel EASYSR518 Studio Light - Sweet Romance - 3D Stansvel EASYSR519 Sizzix - Thinlits - Intricate Enchanting BlossomDecoArt Media - Crackle Paint White Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - White Scrappersfloss Karen Foster - Bone Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 3 Joy! Crafts - Flower Shaping Tool kit 4 st


Geen opmerkingen: