Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 14 mei 2016

Wat Mooi en de vogeltjes fluiten.

Van de materialen van Marianne Design die in maart uit zijn gekomen, kan ik geen genoeg van krijgen. Schitterend vind ik de sierlijke zwaan, waterlelie, rietpluimen met de knipvellen van de zwanen. Nu heb ik er een trapjeskaart van gemaakt.


De trapjeskaart heb ik bekleed met de serie "Easter Greetings" van Pion Design.
Aan de linkerkant de waterlelie (LR0406) met varens (LR0403) bij de rietpluim (LR0409). 
In de kern van de waterlelie zit een plakparel (JU0953).


Aan de rechterkant zit een afbeelding (IT584) in de nieuwe basic passe partouts (CR1360).
Eronder steekt het blad van de waterlelie (LR0406) uit met ook weer een rietpluim (LR0409). Op de voorgrond moeder zwaan (LR0408) met haar kleintjes die heerlijk tussen haar veren zitten.
Op de rietpluimen en het blad van de waterlelie zitten wat "waterdruppels" die ik gemaakt heb met de transparante parelpen van Viva.
Aan beide zijden van de kaart heb ik de prachtige border (LR0407) van Petra gestanst.
Verder wat vlinders die ik knipte uit het design papier en een mooi glanslaagje kregen door de Wink of Stella brushpen. En ik stempelde een tekst (PL1523) op de kaart. 


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Scrappapier PION Design - Easter Greetings - By the Cherry Tree   Scrappapier PION Design - Easter Greetings - Pink ornament   Scrappapier PION Design - Easter Greetings - Borders   Creatable Marianne Design - Petra`s Waterlily   Creatable Marianne Design - Petra`s Beautiful border   Creatable Marianne Design - Tiny`s swans   Creatable Marianne Design - Tiny`s cattails   Creatable Marianne Design - Tiny`s Ferns   Marianne Design - Craftable - Basic Passepartouts circles   Knipvel Marianne Design - Tiny`s swans 2   Brushpen - Wink of Stella - Glitter Clear   Viva Decor - Perlen Pen Magic - Magic Transparent



********************************



Heerlijk vind ik het voorjaar! 
Het is genieten wanneer ik in de tuin zit of bezig ben om de vogeltjes te horen fluiten.
Vandaag heb ik wat vogels gevangen en op een kaart gebruikt ;-)


De basis is een tag die ik maakte met de shape art label frame van Dutch Doobadoo.
Het design papier komt uit het bloc "Eline's Babies pink" (PB7050).
In Anja's ovaal (LR0376) past een afbeelding van een knipvel van Mattie (MB0152).
De vogeltjes en takjes van Petra's birds (LR0351) passen er leuk bij.
Een vogelhuisje (CR1290) bij wat buxussen (CR1303) waar wat vlinders (CR1354) bij fladderen. Op het hek (LR0205) zit een vogel en tegen het hek groeit gras (CR1355) waar een gieter (LR0260) in staat en een poesje (COL1383) loopt.
Er vliegt ook nog een grotere vlinder (LR0357) bij.
Bovenaan de tag een strik van tule (JU0924) en seambinding met een banner met tekst (PL1523).
De vlinders hebben een mooi glanslaagje door de Wink of Stella brushpen. 


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Frame   Paperpad Marianne Design - A4 - Eline`s Babies pink   MD Craftables - Tiny`s Birdhouse CR1290   Craftable Marianne Design - Punch Die - Butterflies   Craftable Marianne Design - Grass   MD Creatables Fence LR0205   Creatables - Wheelbarrow & Waterin Can   Marianne Design - Creatables - Petra`s birds   MD Creatable - Tiny`s Butterflies 2   Marianne Design - Creatable - Anja`s Ovaal   Clearstamp Marianne Design - Project NL - Bloemen   Brushpen - Wink of Stella - Glitter Clear   

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Prachtige gedaan! Zoveel te zien....

KarinsArtScrap zei

mooie vrolijke kaarten
Gr Karin

Joke zei

Dat zijn weer schitterende kaarten. Heb er maar weer even van zitten genieten.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

Schitterend werk weer Tineke! Altijd een plezier om je crea's te bewonderen!
groetjes
Nancy