Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 21 mei 2016

Just because I care !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Ik heb vandaag weer een nieuwe creatie voor jullie :)


Als basis heb ik de nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo "Frames 4" gebruikt.

Ik ben begonnen met wit karton, vervolgens kraft karton en daarop design papier van Pion Design "A day in May" 
Vond dit papier er wel mooi bij passen, zeker omdat het volgende week alweer Mei is :)

Links boven heb ik een ronde blauwe mal van Noor! Design gebruikt.

Hierop heb ik donkerbruin scrappapier gedaan, tevens heb ik nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gebruikt, hierop een stukje kant gedaan.

Het plaatje is ook van Pion Design en deze heb ik schuin in de vierkante blauwe mal van Noor! Design geschoven, deze heb ik uit kraft karton gestanst.

Aan de rechterkant heb ik een vintage flourishes labeltje gebruikt, hierop een tekst eveneens van Noor! Design.
Op dit labeltje heb ik een strikje gedaan van touw.

Links onder heb ik de hulsttak van Noor! Design geplakt, gestanst uit wit karton.
Hierop een witte strik met een drietal rolroosjes van Noor! Design, ook deze zijn uit kraft karton gemaakt.

Rechts van het plaatje heb ik het hekje en de gieter gebruikt uit de One of a Kind "Spring Set".
Bovenop het hekje heb ik een vogeltje van Dutch Doobadoo gedaan.

Linksboven nog een vlindertje gedaan, ook deze komt uit dezelfde papierlijn van Pion Design.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie ook weer wat heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

   
PRE-ORDER 1 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames 4   Scrappapier Pion Design - A day in may - Birdsong   Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Cirkel + hoek   Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant met cirkel   Noor! Design - One of a Kind - Spring set   Noor! Design - Roll up Roses - 0473   Noor! Design - Vintage Flourishes - Dubbele Tag   Noor! Design - Autumn - Klimop Dutch Doobadoo - Cardboard Art - BirdsJoy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/Roll