Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 7 mei 2016

Join me for a Coffee !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Wat een weertje hebben we toch hè :)
Hier waren we volgens mij met z'n allen wel aan toe hahaha ... eindelijk eens wat hogere temperaturen.
Wij zitten lekker op de camping en genieten met volle teugen.

Ik heb vandaag weer een nieuwe creatie voor jullie !!



Ik ben weer aan de slag gegaan met een nieuwe Dutch Doobadoo Swing Card mal.
Basis is weer wit kaart karton.
Hierop heb ik design papier van Maja Design "Coffee in the Arbour" gedaan. 

In het midden .. op het swing gedeelte .. heb ik eerst een ovale stans van Noor! Design gedaan, deze heb ik gestanst uit kraft karton en ja .... jullie weten het nu intussen vast wel, ook dit weer bewerkt met witte Gesso :)

Hierop heb ik een Magnolia afdrukje gedaan, ik heb haar ingekleurd met de nieuwe Brushmarkers van Winston & Newton.

Helaas weet ik de kleurnummers niet goed meer, want mijn kaart heb ik achtergelaten in de winkel van HobbyVision ;)
Ik hoop dat ik het een beetje zo uit mijn hoofd kan doen.

Huid : O819, 729, 518 Y129, R519
Grijs : CG1, 2, 3, 4
Blauw : B318, 736
Groen : G339, 338
Paars : V718, 746, 327
Haren : Y828, Y217, O837, O535


Links van de kaart heb ik de veertjes van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik ook weer uit kraft karton gestanst.

De randmal Afternoon Tea voor Noor! Design heb ik 1 x gestanst uit wit karton.
De kop en schotels heb ik los geknipt en op de veertjes geplakt.

Nog een mooie witte strik en een roosje erbij gedaan.
De tag hoort bij het design papier van Maja Design.

Nog een paar witte plakparels aan de bovenkant.

Aan de rechterkant van de kaart heb ik eerst een papieren kleedje gebruikt.
Vervolgens heb ik op kraft karton de Bingo stempels van Noor! Design met zwarte Versafine gestempeld.

Achter deze Bingo stempels heb ik nog een tag geschoven, ook deze hoort bij het design papier.
Hierop een strikje van touw en een roosje.

Onderop heb ik de overgebleven Koffiepot geplakt.
Deze heb ik versierd met enkele strass-steentjes.

Aan de bovenkant heb ik nog een paar vlindertjes van Noor! Design gedaan.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie ook weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje, geniet van het weekend en voor alle moeders onder ons ... een hele fijne moederdag toegewenst !!






De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - 2 Maja Design - Coffee in the Arbour - Lovely Weather   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Rand met kopjes/the   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Ovaal + Poinsettia   Noor! Design - Feathers   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rond met vlinders (4st)   Joy! Crafts - Clearstamp - Bingo Stamps   Stempelinkt - Versafine - Onyx black   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/RollAfbeeldingsresultaat voor brush marker winsor & newton   Copic papier - Perfect Colouring Paper A4

1 opmerking:

Joke de Wit zei

Prachtig Astrid.Gr.Joke