Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 18 mei 2016

I love the Birthday girl !!!

Hallo allemaal :)

Vandaag heb ik weer een nieuwe creatie voor jullie, gemaakt met een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo en ja .... ook deze keer ben ik weer een het kleuren geweest met de nieuwe Brushmarkers.


De nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo ligt eind deze maand in de winkel, 
Wat een leuk modelletje is het toch weer.

Als basis ben ik begonnen met kraft karton, hierop heb ik wit karton gedaan.
Het papier is een ouwetje van Maja! Design "Fika" ... prachtige kleuren zijn dit.

Het plaatje is van Magnolia en deze heb ik ingekleurd met de Brushmarkers van Winsor & Newton.

De gebruikte kleuren zijn :

Huid : O819, 729, 518, Y129, R519
Haren : WG1, 3, 5
Schoenen : CG 1, 3, 5
Paars : V718, 746, 626, 546
Groen : G339, 338, 267
Bloempot : O324, 345, 427, 928

Ik heb haar vervolgens uitgeknipt en op de boomstam neergezet.
De boomstam hoort bij de One of a Kind Spring Set van Noor! Design.
Het geƫmboste gedeelte heb ik voorzien van distress inkt Walnut Stain.

Achter de boomstam heb ik aan de linkerkant het hekje gedaan, ook deze hoor bij de prachtige set van Noor! Design.
Hierop de bezem en schep, met daarop een paar bloemetjes in de bijpassende paarse kleur.

Verder heb ik nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gebruikt, deze heb ik weer voorzien van een beetje witte Gesso.

Onder het afdrukje heb ik verder nog een stukje kant, een papieren kleedje en een stukje verbandgaas verwerkt.

De tekst is van Noor! Design en ik heb daar een banner van gemaakt.

Aan de bovenkant heb ik een stukje kant en vintage seambinding gebruikt.

Uiteraard heb ik hier en daar weer wat witte Gesso van Dutch Doobadoo verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

PRE-ORDER 1 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Eurolock   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Noor! Design - One of a Kind - Spring set   Noor! Design - Clear stamps - Banner text   Distress inkt - Mini - Walnut Stain   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn




Geen opmerkingen: