Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 11 mei 2016

Heel veel beterschap

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie hier weer een creatie laten zien. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch Doobadoo Envelop Art Scallop 3. Een superleuke envelop om bijvoorbeeld een cadeaubon in te stoppen of een klein kaartje.


 De basis heb ik uit wit cardstock overgenomen. Daarna de binnenmaten uit designpapier. Het designpapier dat ik gebruikt heb, is van Maja Design, Vintage Sommer. Ik ben echt een fan van Maja Design, zo gaaf papier altijd. En wat ook heel handig is.... je kunt het papier uit de oudere serie vaak ook met elkaar combineren. 

De randjes heb ik bruin gemaakt met Vintage Photo distress inkt en de randjes ruw gemaakt met een distresser.

De witte bloem is gemaakt met de bloemenmal van Precious Marieke. In het midden van de bloem heb ik met een stempel van crealies de sprietjes gestempeld. Bij de bloemen heb ik nog de Dutch Doobadoo Kraft Art bladeren geplakt.


De binnenmaat heb ik nog een keer overgenomen uit wit cardstock en gemat met designpapier. Dit papier heb ik eerst dezelfde maat overgenomen en daarna iets van de randen gesneden.

Links op de envelop heb ik die leuke lavendelmal van Noor! Design geplakt. Ik heb hem eerst uit wit cardstock gestanst en daarna nog een keer uit lichtblauw cardstock. Het strikje is uit designpapier gestanst. 


De vlinder is een stempel van Kaiserkraft en heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Rechtsonder een beterschap stempel van Noor! Design. En natuurlijk moesten er ook wat parels bij. Die heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White. 

Rechtsboven en linksonder heb ik nog een doodle stempel van Noor ! Design gestempeld.


Dit is de binnenkant van de envelop. Ook die heb ik bekleed met designpapier.


En zo past het kleine kaartje precies binnen in de envelop. Aan de buitenzijdes heb ik nog een stukje lint geplakt tussen designpapier en cardstock. Zo kan je de envelop nog dichtstrikken.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen inspireren. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en geniet nog van het heerlijke weer. Want wat zijn we toch weer verwend de afgelopen dagen met dit mooie weer. 

Tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb zijn te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij dat artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Envelop Art - Scallop 3  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Leaves  Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - Wedding Day  Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - Together forever  

Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - Love poetry  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 42  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Lavendel  Noor! Design - Clear stamp - Doodle borders  Joy! Crafts - Clearstamp - Veel Geluk  Stansmal - Precious Marieke - Flowery - Buttercup Trio  

Faber Castell Polychromos - Blikken doos 120 stuks + CDRanger - Archival Inkt - Cornflower Blue  

4 opmerkingen:

Diny zei

SCHITTEREND gedaan....wat een leuk idee!
Groetjes Diny

Ellen zei

Prachtige creatie...veel werk maar dan heb je ook wat.
Liefs Ellen

Ellen zei

Prachtige creatie...veel werk maar dan heb je ook wat.
Liefs Ellen

GerJanne zei

Heel mooi! Leuke mal weer van DDBD.
GerJanne