Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 27 mei 2016

Fashion speaks louder than words !!!

Hallo allemaal !!!!

Vorige week op de Art Specialy was Yvonne van den Berg een demo aan het demo met PanPastels.
Geïnspireerd door haar kaartjes die op demotafel stonden, heb ik onderstaand kaartje gemaakt ;)


Als basis heb ik blauw/groen karton gebruikt, deze heb ik dubbel gevouwen, de rillijn zit aan de linkerkant.
Hierop heb ik zwart karton gedaan.

Vervolgens ben ik op glad wit karton aan de slag gegaan met mijn PanPastels.
Eerst ga je een memorol door de helft scheuren, deze plak je links en rechts op je witte karton.
Vervolgens ga je met PanPastels kleuren aanbrengen.

Hierop heb ik een mask stencil van Dutch Doobadoo gelegd en ben ik met de zilveren PanPastels accenten aan gaan brengen in de cirkels.

Vervolgens heb ik met zwarte Versafine het meisje gestempeld, deze is van Noor! Design.
Ook de tekst is van Noor! Design en past precies bij deze mooie dame :)

Hierna heb ik nog even met de Sharpie pen stippeltjes gemaakt rondom de cirkels.

Wil je de complete tekst en uitleg zien van Yvonne ... klik dan even HIER !!!

Ik vond dit echt super leuk om te doen, weer eens totaal wat anders.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Bubbles  Clear Stamp - Joy! Crafts - Noor! Design Fashion girls 2  Clear Stamp - Joy! Crafts - Noor! Design Fashion tekst engels   PanPastels - Metallic SET 2 - Silver / Pewter / Copper   Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - White





1 opmerking:

Diny Sprakel zei

Dat ziet er fashionable uit, mooi geheel, groet Diny