Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 19 januari 2016

Een Heerlijke dag!

Deze maand zijn er weer veel mooie producten uitgekomen van Marianne Design.
Ik maakte er een vintagekaartje mee.


De basis maakte ik met een nieuwe shape art van Dutch Doobadoo.
Het designpapier komt uit een oudere paper bloc "Pale Pastels" (PB7036) van Eline's Huis.
Het vintageplaatje (VK9540) ligt op de label (CR1352). 
De onderste label heb ik gestanst uit "Sweet Roses" (PK9123) waar ik een kantje met geruit strikje aan heb bevestigd.
Erbij pronken de schitterende rozen (LR0398) die ik uit "Watercolor" (PK9127) heb gestanst.
Op de rozen een strik (JU0950) bevestigd.
Overal fladderen wat vlindertjes (CR1354) die ik een parelmoer laagje heb gegeven met de Wink of Stella pen.
Op de banner XL (COL1398) heb ik een (gedeelte) tekst (EC0147) gestempeld.

Een heerlijke dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl.
Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Square   Collectable Marianne Design - Banners XL    Craftable Marianne Design - Labels Basic Shape   Craftable Marianne Design - Punch Die - Butterflies    Marianne Design - Creatable - Build a rose    Marianne Design - Decorative Ribbons Sweet Colours   Marianne Design - Knipvel Vintage Flower Children 1   Marianne Design - Paperpad Sweet Roses    MD Pretty Papers Bloc - Watercolor

Geen opmerkingen: