Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 6 januari 2016

Bunny`s Springtime

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie een geweldig 2016 wensen !!!
We hebben de wisseling weer gehad van het jaar 2015 naar 2016.
Natuurlijk gaan we weer proberen om jullie dit jaar weer van alles te laten zien op
het creatieve gebied. En dit is mijn eerste creatie voor jullie van dit nieuwe jaar.


Het model van de kaart heb ik gemaakt met de Doobadoo shape art.
Ik ben begonnen om de grootste maat uit Kraft papier te knippen.
Daarna heb ik het zelfde gedaan met design papier, maar nu een maatje kleiner.
Het design papier is "Budding Spring" van Noor!Design.
Ik heb uit dat paperbloc diverse maten designpapier gesneden en kris kras op de kaart
geplakt. Alle randjes heb ik voorzien van witte crackle paint.
Als laatste heb ik de afbeelding erop geplakt.


Onder de eerste laag design papier heb ik de vlinder rand stans geplakt.
Deze heb ik uit roze cardstock gestanst en uit een kleur donkerder roze de losse vlinder
nogmaals. Deze past precies op de vlinderrand. Op de vlinders heb ik nog
wat pareltjes gemaakt met de Doobadoo parelpennen.


Van de Noor!Design set "one of a kind"- "Spring" heb ik het hekje gebruikt.
Deze heb ik gestanst, geembost en toen van distress inkt voorzien waarna ik heb uit 
de mal heb gehaald en een stukje kleiner heb geknipt.
Met een beetje lijm waar ik flock poeder glitter/groen op heb gestrooid. Dit
lijkt nu een beetje op mos. 


Voor de liefhebbers nog de afbeelding. Die heb ik met L`Aquarelle van Sennelier ingekleurd.
Een heerlijk relaxed werkje, dat kleuren ;)



En als laatste de rechterkant van de kaart.
Hier heb ik de boomstronk, voorzien van distress inkt en flock poeder op geplakt.
Achter de boomstronk nog de losse takken met bloemetjes die ook, net als de boomstronk,
uit de "one of a kind" set komen. In het midden van de bloemetjes nog weer
een druppel uit de parelpen van Doobadoo.

En bij deze heb ik jullie weer van allerlei producten laten zien.
Welke allemaal die plaats ik hier onder even.
Let wel even op, er zijn artikelen bij die nog in een pre-order staan,.
De verwachte datum van binnenkomst staat erbij.

Lieve groetjes, 
PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Square  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml    Noor! Design - One of a Kind - Spring set  Kippers Hobby - Flock Powder - Sparkling Dark Green  PRE-ORDER 1 - Noor! Design - Paper Bloc 15 x 30 cm - Budding Spring DecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White Distress Inkt - Mini - Vintage Photo Joy Crafts! - Cutting & Embossing stencil - Rand Vlinders  Noor! Design -  Vintage Flourishes - Vlinder  Softgrip schaar - Tim Holtz - non stick  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue

2 opmerkingen:

corryskaart zei

wauw ziet er helemaal geweldig mooi uit
groetjes corry

Jirawadee Susanthitapong zei

Wow!Very gorgeous. This Tilda holding bunny is so cute. Is it a new stamp? I've never seen this image before.