Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 24 september 2015

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien. Vanaf vandaag ligt de nieuwe Dutch Doobadoo Collectie van oktober in de winkel. En wat is die toch weer zo gaaf! Ik ben aan de slag gegaan met de Shape Art Christmas Bell.



Ik ben begonnen door de grootste maat over te nemen uit donkergrijs papicolor. Daarna heb ik de randjes wit gemaakt met Crackle Paint Picket Fence. Dan een maatje kleiner overgenomen uit wit cardstock en nog een maatje kleiner uit een winter paperbloc van Noor! Design. Ook hier heb ik de rand wat wit gemaakt met Crackle Paint. Dit alles heb ik op elkaar geplakt met de Dutch Doobadoo alleslijm.




Daarna een strook ribbelkarton van Joy gepakt en de randen afgescheurd. Ook nu weer de randen wit gemaakt. Deze strook heb ik schuin op de kerstklok geplakt. Hier bovenop een mal van Noor! Design die ik uit lichtblauw papicolor heb gestanst. En dan daar bovenop een kant-en-klaar plaatje. Zo handig als je niet zoveel tijd hebt of als een afbeelding kleuren geen hobby van je is.



Achter het plaatje heb ik 2 ijssterren van Noor! Design geplakt. Deze heb ik gestanst uit zwart glitterkarton van Joy. Ook het woordje Winter is hieruit gestanst.



En dan nog linksonder die leuke slee. Die heb ik uit donkergrijs papicolor gestanst. Bovenop de slee heb ik witte foamball clay met glitter geplakt. Je hebt hier bij geen lijm nodig. Gewoon wat uit het bakje halen, een beetje kneden en dan op je creatie leggen en iets aandrukken. Dit droogt vanzelf op.


En hoe leuk zijn de Dutch Doobadoo Cardboard wanten. Ik heb het bovenste witte papiertje er voorzichtig afgehaald. Dan komt het ribbelkarton tevoorschijn. Bovenaan de wanten heb ik wat fun flock geplakt en op het randje nog wat blauwe foamball clay van CraftEmotions.



Bovenaan de kerstklok heb ik nog een Dutch Doobadoo Cardboard Ster geplakt. Ik heb bij deze niet het witte papiertje eraf gehaald. Gewoon zo gelaten zoals die ook in het vel zit en opgeplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.


En natuurlijk neem ik deze kaart mee naar de Demodag bij HobbyVision op 3 oktober. Ik mag dan een demo geven met de Dutch Doobadoo artikelen. Zie ik je daar? Er komen vandaag nog meer gave artikelen uit. Dus ik ga snel verder met voorbeelden maken.

Ik wens je nog een hele fijne dag en wie weet tot 3 oktober!

Liefs,




Alle gebruikte artikelen zijn te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het betreffende artikel in de webshop.

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Shape Art - Christmas Bell  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Sterren   Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Hats and gloves  Joy! Crafts - PaperBloc - Winter  Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 3 60 mm stencil  Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 2 40 mm stencil  

Noor! Design - Winter Wishes - Tekst Winter  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Sleigh  Stansvel THH Wee Stamps - Let it Snow  Stampendous - Fun Flock  CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - glitter wit  

CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - lichtblauw  Joy! Crafts - Noor! Design Ovaal Franse Lelie  

Geen opmerkingen: