Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 26 juni 2015

Enjoy your day!

Summer at the beach, de nieuwe lijn van Studio Light ik vind deze fantastisch! Je verkeert gelijk in zomerse sferen. Deze leuke stempeltjes van Nellie Snellen passen er perfect bij. Ze zijn al wat ouder maar deze zijn door Jenine uiteraard nog te bestellen. Mocht je ze net zo leuk vinden als ik informeer dan even bij haar. Ze komen uit de serie young rebels. Er zijn vier verschillende rebels.


Het kleurwerk voor dit kaartje heb ik gedaan met Copic Markers. Dat was alweer enige tijd geleden dat ik ermee gekleurd had. Ik moet er wel weer een beetje inkomen hoor maar heb blijft zo leuk om te doen en je krijgt er zulke mooie kleuren mee.


De volgende kleuren heb ik gebruikt: 
huid: E0000 E000 E 00 en E 11
rood: R39 R27 en R24
rok: BG70 BG72 BG75 en BG78
poesje, schoenen en haren: E41, E42, E43 en E44

,

Voor deze kaart heb ik een van de grotere scrapvellen gebruikt, je hebt direct een perfecte achtergrond. De paal met reddingsboei komt van een van de bijbehorende stansvellen en is in 3d opgewerkt. Omdat ik niet zo van het hele dikke 3d werk houd, doe ik dit het liefst met 3d kit. Alhoewel er ook hele platte foamblokjes voor zijn. 


De kaart is van formaat 15 cm x 15 cm
gemat op rood cardstock van 14,5 cm x 14,5 cm
srcappapier heb ik gesneden op 14 cm x 14 cm 
De kaart heb ik gesneden van krijtwit cardstock. Dit heeft de structuur van kraft cardstock.
Verder heb ik er alleen nog een stukje touw opgeplakt. Meer heeft dit mooie papier ook niet nodig toch!

Wens jullie een fijne dag allemaal en tot de volgende blogpost. 



Kraft cardstock - krijtwit - 30,5 x 30,5 cm - pak รก 20vlStudio Light - Summer at the Beach - Scrapvel SCRAPSB04 Studio Light - Summer at the Beach - Stansvel EASYSB471collall 3D kit setPaper Distresser - Tim Holtz


Afbeeldingsresultaat voor copic markers  Collall - Lijm Flacon Alleslijm 100ml        Rayher - Papierlijm


2 opmerkingen:

Diny zei

Wat een PRACHTIGE kaart Yvonne....mooie kleurtjes heb je gebruik!
Groetjes Diny

Bianca van Tilburg. zei

Wat een leuke kaart en wat een leuke strand lijn.......
Ga zo nog even lekker snuffelen.
Liefs Bianca.