Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 20 april 2015

Winnaar en top 3 Hobbyvision Challenge #37 Thema Vintage


Zo zeg 51 inzendingen deze maand... geweldig!!! En ze zijn allemaal weer zo mooi!! Gelukkig kiest de random generator er eentje uit want ik zou het niet weten hoor!

De winnaar van de vintage challenge is geworden...

Gaby



Van harte gefeliciteerd Gaby!!. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt!!
Stuur jij een email naar jenine@hobbyvision.nl? Dan zorgt Jenine ervoor dat jij de waardebon zo snel mogelijk krijgt.



En je mag natuurlijk onderstaande banner op je blog zetten!

En dan nu de top 3 van deze maand!!
Het blijft moeilijk om elke keer weer 3 te kiezen!!. Ik heb de volgende winnaars uitgekozen:

1. Claudia
http://knutselmeisjes.blogspot.be/2015/04/happy-birthday_17.html



2.Jacqueline
http://jacquelinederijcke.blogspot.nl/2015/03/voorjaar-deze-voorjaarskaart-heb-ik.html#comment-form


3.Marianne
http://mariannesblogje.blogspot.nl/2015/04/kaartje-la-gonny.html



Van harte allemaal, jullie mogen deze banner op je blog zetten!


Succes iedereen met de nieuwe challenge!!

Team Hobbyvision



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie top 3, gefeliciteerd dames!!!

Wat leuk dat ik met mijn kaartje gewonnen heb, dank jullie wel dames!
Ik zal gelijk een mailtje doen toekomen.

Creatieve groetjes, Gaby

Claudia's kaartjes zei

Proficiat Gaby met winnen van de challenge. Prachtige kaart.

Dames, bedankt om mijn kaartje uit te pikken voor de top 3. Proficiat aan de 2 andere dames ook.

grtjs
Claudia

KarinsArtScrap zei

Gefeliciteerd aan de winnaar en top3.

Gr Karin

Marianne zei

Oh wat leuk dat mijn kaartje in de TOP 3 staat. Heel erg leuk! Bedankt dames. En natuurlijk ook proficiat voor de andere dames en de winnaar!!
Groetjes, Marianne MW

Petra L zei

Gaby, gefeliciteerd! Wat leuk dat je deze challenge gewonnen hebt :-)

Ghea zei

Gaby van harte gefeliciteerd, en de andere 3 dames met hun plaats in de top 3 superrrrrr
Liefs Ghea

Jolanda zei

Van Harte Gefeliciteerd dames met jullie mooie creaties.

Groetjes Jolanda