Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 24 juli 2014

Liefs

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. Ik heb deze keer gekozen voor een eenvoudige vintagekaart, gemaakt met mooie artikelen van JoyCrafts.


Allereerst heb ik een mooie nieuwe mal als randje gebruikt, deze heb ik 2 x gestanst en tegenover elkaar geplakt. Dit is stencil 6002/0366. Over het randje heb ik ribbon verwerkt 6300/0334.


De 2 strikjes komen uit de serie Ribbons & Bows en is mal 6002/0184. Het woordje lief is gestempeld met de leuke typewriter lettertjes 6410/0078. Je kunt ze mooi ponsen met deze pons .
Het leuke designpapier komt uit paperblok 6011/0305. De hartjes zijn nieuwe charms van JoyCrafts 6350/0104.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke


1 opmerking:

Anoniem zei

Heel mooi gemaakt Ineke.
Groetjes Jannie