Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 14 maart 2014

To a very special friend

Oeiii deze keer weer een groter project van mijn hand.. Toen ik het prachtige Pion papier a day in may zag, moest ik daar gewoon iets groots mee doen.. en ja wie Tiets een beetje kent weet dat er dan weer paperbags aan te pas komen.. Jenine verkoopt sinds kort nog een leuk maatje paperbags en die zijn hier prima geschikt voor.

Deze paperbag is op een aparte manier gevouwen zodat je op verschillende plaatsen tags kunt schuiven.  Op de voorkant heb ik dan ook al 2 labels aan de linker kant geschoven.  De stempel is nieuw van magnolia- van de serie- lost and found. en is ingekleurd met copic markers. Ik heb haar tegen de rechthoekmal geplakt met daartussen een stuk verbandgaas. Onder het afdrukje een flinke bloemen toef met diverse bloemen en natuurlijk de prachtige veertjes van Noor! design. De tekst is terug te vinden op 1 van de design vellen.


Ook in de bovenkant heb ik een opening gemaakt zodat ik daar ook een tag kon schuiven.(tags zijn trouwens allemaal kant en klaar van joy! Crafts.)
Aan die bovenste tag heb ik nog een tag gehangen gestanst van een noor tag. De tekst komt van de tekst sheet welcome to this world. de travel stempels komen van de sheet postcard accesoires.
De kantjes aan de tags heb ik vast gestrikt met jute touw.

Als je de paperbag openklapt heb je nog lekker veel ruimte om van alles te plakken... heerlijk!!! Links zie je natuurlijk weer diverse stukjes van het prachtige papier. In de rechterhoek heb ik een stukje van het papier terug gekruld en daar wat muzieknoten papier geplakt.. Achter de stans heb ik een mooie tekst gestempeld van de sheet friendship.
Het kleine vogeltje hoort bij het vogelhuisje maar was even de weg kwijt en ging zomaar op de stans zitten.
Aan de  rechterkant heb ik de muzieknotenbalk rand  geplakt.. vond ik er passen bij het vogeltje wat verwerkt zit in het papier.. wat bloemetjes erbij en het bewuste vogelhuisje maakt die pagina compleet.

En dan in de 'officele' opening van de paperbag heb ik een zelfgemaakte tag geschoven met de prachtige  blauwe rand mal  en een kwart deel van de vierkante mal.  Diverse design papiertjes en natuurlijk mag een bingokaartje niet ontbreken.  De tekst komt ook weer uit het design papier.

Ik hoop dat jullie het een leuk project vonden en dat het jullie ook  mag inspireren  om creatief met paperbags te gaan werken!

Liefs Tiets

2 opmerkingen:

Renate zei

Wauw! wauw! wauw! Ik ben er gewoon sprakeloos van. Het is echt een pareltje geworden.

-xies- Renate.

Henneke zei

Wauw, zo mooi, ik hoop ook ooit zoiets te kunnen maken

Liefs
Henneke