Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 30 maart 2014

Special Delivery !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het alweer mijn beurt om jullie een creatie te showen :)

Deze keer geen kaart, maar een label voor aan een fles, zo is het veel leuker om dit als cadeau of als aardigheidje weg te geven.


De fleshanger is van Dutch Doobadoo, art.nr. 470.713.005
Dit is een mal van plastic, deze kun je zo overtrekken op je cardstock en daarna uitknippen of snijden.

Het prachtige papier is van Studio Light, art. nr. 35144

Aan de zijkanten heb ik de nieuwe mal van Noor! Design gebruikt, deze heb ik door de helft gesneden en achter het scrappapier geplakt.
Art. nr. 6002/0314

In het midden van de label heb ik de blauwe ronde mal van Noor! Design gebruikt, art. nr. 6002/0303
Hierop heb ik een knipvel (uitdrukvel) van Studio Light geplakt, art. nr. 35147

Rechtsboven en linksonder heb ik soft board Honeycomb van Dutch Doobadoo geplakt, art. nr. 478.007.001
Rechtsboven heb ik een nieuw vlindertje van Noor! Design gebruikt, deze zit bij de nieuwe ronde vlinderstans in :) .... art. nr. 6002/0322

Links boven heb ik de clear stempel Sending Messages van Noor! Design gebruikt, art. nr. 6410/0025
De tekst "Special Delivery" zit op dezelfde stempelsheet.

Ter versiering heb ik nog een strik gemaakt op de hals van de fles met hierop een roosje geplakt :)

Ik hoop dat ik jullie met deze fleshanger weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag toe en tot de volgende keer !!!

liefs Astrid xxx

3 opmerkingen:

Sandra zei

erg mooi ziet er goed uit As

Cobie zei

Wauw.. dit is schitterend!

Groetjes Cobie

Hanny zei

Schitterend!
Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl